سایت های معتبر مقالات علمی فارسی

ساخت وبلاگ

مشکل استفاده بیش از حد از کلمات اغلب وقتی گزارش می شود که دیگران چه چیزی را برای شما نوشته اند یا به شما گزارش می دهند. به عنوان مثال ، چگونه می توانید از نوشتن "گفته" بارها و بارها خودداری کنید؟ خواندن همان کلمه چندین بار می تواند بسیار خسته کننده باشد. شما باید جایگزین هایی را برای این افراد مزاحم پیدا کنید. درست؟

در اینجا پاراگراف وجود دارد که می تواند واقعاً با نوعی کمک به جایگزینی کلمه انجام شود. همانطور که از کلمات به صورت پررنگ می بینید ، نویسنده از همان برچسب گفتگو استفاده می کند ، فعل نشان می دهد بارها و بارها.

لتر پیشنهاد می کند که تحقیقات فمینیستی "در مورد قرار دادن ساختار اجتماعی جنسیت در مرکز تحقیق شخص" است (1991: 71). راینهارز (1992) ، نشان می دهد تحقیقات فمینیستی سه ویژگی دارد. اولا ، این کار توسط افرادی انجام می شود که خود را فمینیست یا به عنوان بخشی از جنبش زنان معرفی می کنند. ثانیا ، برای مخاطبان فمینیستی منتشر می شود ، یعنی در مجلات یا كتاب هایی كه فقط تحقیقات فمینیستی را منتشر می كنند ، و سوم ، آن را از طرف سازمان هایی كه به تحقیق فمینیستی اعطا می شوند ، اعتبار داده است. سایر دانشمندان علوم اجتماعی تعاریف جایگزین ارائه می دهند. دستیار (1996) پیشنهاد می کنداین تئوری فمینیستی درمورد "فرض زنانه به عنوان موضوع بنیانگذار فمینیسم" است در حالی که استنلی (1983) اظهار داشت که این صرفاً "تحقیق توسط زنان" است. بنابراین برای برخی ، این تحقیق باید در مورد تجربه زنان باشد ، برای برخی دیگر مربوط به روش تحقیق است. همانطور که مری او برین پیشنهاد می کند ، " ما نه تنها باید یک نظریه را توسعه دهیم بلکه باید یک دیدگاه فمینیستی و یک روش تحقیق را توسعه دهیم که از آن می توان یک نظریه پدید آمد" (1991 در راینهارز ، Op.cit: 5).

X نشان می دهد ، Y پیشنهاد می کند ، Z نشان می دهد ... خوب است که از شر آنهایی که پیشنهاد می کنید خلاص نشود ، چنین نیست؟ بنابراین این زمانی است که آن بانکها با کلمات و اصطلاحات آکادمیک مفید هستند - می دانید ، آن دسته از داده های گزینه های جایگزین برای کلماتی که بیش از حد استفاده می کنید ، هستند. بانک های کلمه / عبارت معمولی همیشه برچسب های گفتگوی متفاوتی دارند که می توانند به جای گفتن ، گفت ، گفتند ... یا پیشنهاد دهید ، پیشنهاد کنید ، مانند این مورد پیشنهاد کنید. چطور ...

طبق گفته لتر ، تحقیقات فمینیستی "در مورد قرار دادن ساختار اجتماعی جنسیت در مرکز تحقیق شخص" است (1991: 71). راینهارز (1992) ، تحقیقات فمینیستی را با سه ویژگی تعریف می کند . اولا ، این کار توسط افرادی انجام می شود که خود را فمینیست یا به عنوان بخشی از جنبش زنان معرفی می کنند. ثانیا ، برای مخاطبان فمینیستی منتشر می شود ، یعنی در مجلات یا كتاب هایی كه فقط تحقیقات فمینیستی را منتشر می كنند ، و سوم ، آن را از طرف سازمان هایی كه به تحقیق فمینیستی اعطا می شوند ، اعتبار داده است. سایر دانشمندان علوم اجتماعی تعاریف جایگزین ارائه می دهند. Assister (1996) نشان می دهد که تئوری فمینیستی است در مورد 'فرض زنانگی به عنوان موضوع تاسیس فمینیسم »در حالی که استنلی (1983) ادعا می کنداین فقط تحقیق "زنان" است. بنابراین برای برخی ، این تحقیق باید در مورد تجربه زنان باشد ، برای برخی دیگر مربوط به روش تحقیق است. همانطور که مری او برین اظهار می کند ، "ما نه تنها باید یک نظریه را توسعه دهیم بلکه باید یک دیدگاه فمینیستی و روشی برای تحقیق از آن استفاده کنیم که یک نظریه می تواند ظهور کند" (1991 در Reinharz ، Op.cit: 5).

حوری فقط یک پیشنهاد مشکل حل شد. سپاس کلمه بانکی.

نه می ترسم نه واقعا. مشکل هنوز هم تا حد زیادی همین است. بیایید ببینیم که در پاراگراف چه می گذرد. نویسنده در وهله اول خلاصه سخنان دیگران است و کمی تفسیر اضافه می کند. بیایید ببینیم که با افعال مشکل ساز چه می گذرد.

طبق گفته لتر ، تحقیقات فمینیستی "در مورد قرار دادن ساختار اجتماعی جنسیت در مرکز تحقیق شخص" است (1991: 71). راینهارز (1992) ، تحقیقات فمینیستی را با سه ویژگی تعریف می کند . اولا ، این کار توسط افرادی انجام می شود که خود را فمینیست یا به عنوان بخشی از جنبش زنان معرفی می کنند. ثانیا ، برای مخاطبان فمینیستی منتشر می شود ، یعنی در مجلات یا كتاب هایی كه فقط تحقیقات فمینیستی را منتشر می كنند ، و سوم ، آن را از طرف سازمان هایی كه به تحقیق فمینیستی اعطا می شوند ، اعتبار داده است. سایر دانشمندان علوم اجتماعی تعاریف جایگزین ارائه می دهند. دستیار (1996) پیشنهاد می کنداین تئوری فمینیستی درمورد "فرض زنانه به عنوان موضوع بنیانگذار فمینیسم" است در حالی که استنلی (1983) ادعا می کند که این صرفاً "تحقیق توسط زنان" است. بنابراین برای برخی ، این تحقیق باید در مورد تجربه زنان باشد ، برای برخی دیگر مربوط به روش تحقیق است. همانطور که  مری او برین اظهار می کند ، "ما نه تنها باید یک نظریه را توسعه دهیم بلکه باید یک دیدگاه فمینیستی و روشی برای تحقیق از آن استفاده کنیم که یک نظریه می تواند ظهور کند" (1991 در Reinharz ، Op.cit: 5).

مسئله تنها افعال نیست ، بلکه کلمه "پیشنهاد" به خودی خود است. در پاراگراف ، با وجود افعال اصلاح شده ، ما لیستی از او گفتیم ، او گفت ، او گفت ، او گفت ، او گفت ...

آه من یک لیست کوچک دارم ، بله ، من A. A.  لیست
آه ، من یک لیست کوچک دارم ، بله ، من A. A. لیست

در این بخش واقعاً نیازی به تنوع فعل نیست. باید تجدید نظر شود - دوباره نوشته شود تا نویسنده مسئولیت پیام را بر عهده بگیرد.
این بند در اصل یک لیست لباسشویی است. و واقعاً مشخص نیست که در واقع کدام یک از گزینه هایی که نویسنده در آن ذکر شده است را ترجیح می دهد. آنچه فقط وجود دارد گزارشی است از آنچه بعضی افراد فکر می کنند. در حالی که یک خواننده می تواند استدلال نهانی را که در این پاراگراف ایجاد می شود بخواهد ، بلکه فقط با اضافه کردن آنچه در واقع در این صفحه است ، است.
بگذارید از شر او خلاص شویم ، او گفت ، او گفت ، او گفت.

پاراگراف می تواند چیزی شبیه به این باشد ...

محققان درباره تعاریف تحقیق فمینیستی اختلاف نظر دارند. Shulamit Reinharz (1992) تحقیقات فمینیستی را اینگونه تعریف كرد: تحقیقات انجام شده توسط افرادی كه خود را فمینیست یا به عنوان بخشی از جنبش زنان معرفی می كنند. تحقیقاتی که برای مخاطبان فمینیستی منتشر شده است ، یعنی در مجلات یا کتابهایی که فقط تحقیقات و تحقیقات فمینیستی را منتشر می کند که اعتبار خود را از سازمان هایی که به تحقیق فمینیستی اعطا کرده اند ، منتشر کرده است. تعاریف بعدی تحقیقات فمینیستی را به عنوان "ساخت اجتماعی جنسیت در مرکز تحقیق شخص" قرار داده است (لتر ، 1991: 71). در مورد "فرض زن بودن به عنوان موضوع بنیانگذار فمینیسم" (Assister، 1996) یا به عنوان "تحقیق توسط زنان" (استنلی ، 1983). در حالی که برای برخی ، این تحقیق باید درباره تجربه زنان باشد ،

پاراگراف در حال حاضر جمله ای جدید با موضوع (به صورت پررنگ) دارد که توضیح می دهد که نویسنده نقشه هایی را برای دستیابی به تحقیقات فمینیستی ترسیم می کند. پاراگراف بازنویسی نسخه ای از بحث در این زمینه را ارائه می دهد. نویسنده پاراگراف یک شخصیت اصلی در زمینه ، راینهارز را جدا کرده و نظرات مختلفی را طبقه بندی کرده است. این نقشه برداری "هلیکوپتر" اکنون فرصتی را برای نویسنده ایجاد می کند تا موقعیت خودش را بیان کند.

من به عنوان یک خواننده انتظار دارم که پاراگراف بعدی با "این تحقیق ..." شروع شود. نویسنده نه تنها به دنبال موقعیت (و تعریف) است ، بلکه با ارجاع به ادبیات - نه تنها به عنوان یك فهرست ، از ترجیح خود در مورد تحقیقات فمینیستی حمایت می كند. نویسنده سپس به شرح مفاهیم رویکرد منتخب خود برای تحقیقات خود می پردازد.

اخلاقی بودن این مثال کوچک کاملاً آشکار است. مشکل کلمات تکرار شده ، گاه تکرار کلمه به خودی خود نیست ، بلکه ساختار نوشتاری است که باعث تولید تکرار می شود.

بنابراین ، قبل از رسیدن به کلمه / عبارت بانک یا ورق تقلب از کلمات جایگزین ، ارزش آن را دارد که کمی وقت صرف کنید تا تکرار کلمات واقعاً مشکل استفاده بیش از حد یا چیز دیگری باشد - چیزی که شاید بر خلاف این نباشد. لیست ، عدم استدلال ، و یا عدم وجود جمله یا یا عدم وجود نویسنده مسئول متن ...

 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 382 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:02

این از چیزی است که مدتها پیش نوشتم ، اما به نظر می رسد ربطی به این موضوع دارد. نوشتار من "صدا" منشاء آن را در یک انتشار رسمی دانشگاهی خیانت می کند. با این حال ، این عقیده که کار دانشگاهی و یادگیری دانشگاهیان در یک گفتگوی عمومی ، از طریق و به عنوان مکالمه عمومی ادامه می یابد - برخلاف داشتن "تأثیر" یا "تعامل" - موضوعی است که من (هنوز) آن را قانع کننده می دانم. 

The-Thinker_opt

فیلسوف Linda Alcoff (2002) روشی جامع برای درک تعهدات عمومی بورس تحصیلی ارائه می دهد. وی خاطرنشان كرد: در حالی كه در كشورهایی مانند آمریكا و انگلیس كارهای فكری عمومی می تواند به هزینه شغلی / تصدی باشد ، این در همه كشورها اینگونه نیست - به عنوان مثال ، آمریكای لاتین انتظار تعامل علمی را در زندگی عمومی دارد. او استدلال می کند که کارهای عمومی در آکادمی کمرنگ شده است زیرا به نظر می رسد فاقد سخت گیری و چالش است و غالباً به خطر می افتد. اما اصطلاح روشنفکر عمومی با نخبه گرایی و با روشنفکران مشهور که آنرا روی ستونهای تلویزیونی و روزنامه های پریمیت درست کرده اند برابر است. وی در عوض مفهوم « روشنفكر مشغول به كار عمومی ...» را ارائه می دهد كه بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف مشاركت با افراد غیر آكادمیك می كند (ص 524) در زمینه های محلی بیشتر (صفحه 525).

آلکوف پیشنهاد می کند که سه روش وجود دارد که می توان یک روشنفکر را درگیر کرد:

به عنوان یک منتقد دائمی . اما او می گوید ، خطراتی در اینجا وجود دارد. وکالت نه تنها به عنوان مصالحه دیده می شود بلکه غالباً شایسته احترام است. به عنوان مثال ، منتقد اجتماعی فمینیستی تقریباً همیشه به عنوان یک شخص باهوش اخلاقی یا یک اقتدارگرای کمد مطرح می شود. بنابراین ممکن است منتقد دائم بی اثر باشد. علاوه بر این ، به اصطلاح استقلال منتقد مستقر در دانشگاه ، لزوماً از نظر فکری مستقل از آنهایی نیست که دفاع از سازمانها یا برنامه های خاص را از "درون" " بی طرفی خالص " ارائه می دهند ، "خود خنثی است " ، توهمی است که امتناع از امتناع از تعامل در خود انعکاس پذیری »(ص 527). و ترس از تعاونی که از طریق حمایت از استقلال بیان می شود ، فرض بر این است که "می توان یک سیاست را عاری از همکاری های بالقوه ابداع کرد »(صفحه 528). همه از جایی که او پیشنهاد می کند استدلال می کنند ، و همه کسانی که ادعا می کنند به نمایندگی از طرف یا جامعه صحبت می کنند ، این استدلال را در نظر می گیرند که در نظر داشته باشند که در آن کجاست و چه چیزی در آن مخفف است.
به عنوان populariser . آلکوف بیشتر تصویب این دسته از اقدامات را انجام می دهد. محبوب محبوب کسی است که ایده هایی از آکادمی گرفته است و آنها را برای عموم گسترده تر ترجمه می کند. منتقدین فعالیتهای تبلیغاتی ادعا می کنند که این " ظرافت و سخت گیری را به نفع نمونه های واضح و ادعاهای مبهم " قربانی می کند "(ص 528) آلکاف خاطرنشان می کند که این ایده در یک ایده هنجاری آکادمی به عنوان یک صومعه ناب از جهان بریده شده است. . در حالی که محبوبیت به عنوان غیر منطقی و ضد تئوری تلقی می شود ، آلکف معتقد است که این هدف با ارزش است و نیازی به فدا کردن همه تفاوت ها نیست.
به عنوان یک نظریه پرداز عمومی . این موقعیت ترجیحی آلكوف (و همچنین مال من) است. آلکوف اظهار داشت که پیشرفت تئوریکی و خلاقیت فقط در بازگشت در صومعه اتفاق نمی افتد (صفحه 530) بلکه در بیشتر جنبه های زندگی اتفاق می افتد. او برای مفهومی از " انجام نظریه در افکار عمومی " استدلال می کند (صفحه 531). همانطور که او می گوید:
عرصه عمومی می تواند فضایی باشد که کارهای فکری انجام شود ، در آن مشکلات به وجود می آید تا به آن پرداخته شود ، و در آنجا دانش و تجربه حاصل می شود که می تواند موضوعات مختلفی از قبیل صحبت برای دیگران ، اتحادهای کارگری / دانشگاهی ، مشورت عمومی و دمکراتیک را برطرف کند. ماهیت برتری سفید یا مرد و جنس ناهمجنسگرا ... فرد می تواند بازخورد حیاتی را دریافت کند (صفحه 530)

این فعالیت عمومی است که در آن فرد همزمان به تدریس و یادگیری می پردازد (ص 533) و با این عقیده مخالفت دارد که آنچه در مردم اتفاق می افتد فساد سختگیری آکادمیک است ، آلکوف برعکس این مسئله را پیشنهاد می کند:

… کارهایی که به صورت عمومی انجام می شود در واقع یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید دست کم در برخی کارهای خاص روشنفکرانه شرکت کنید ، نه به این دلیل که صرفاً تئوری اعمال و آزمایش تئوری است که در آکادمی به حوزه عمومی توسعه یافته است و نه به این دلیل که می توان داده های خام را به راحتی جمع آوری کرد. که می تواند تئوری بسازد ، بلکه بیشتر به این دلیل است که حوزه عمومی گاهی اوقات بهترین یا تنها مکانی است که در آن می تواند افکار شخص را تغییر دهد ... و بنابراین درگیر کار فکری شود . (ص 533).

آلکوف دانش "انتقال" یا "بسیج" را نه به عنوان انتقال بلکه مفهوم آزمایش استعاره ها ، اعتقادات و نظریه ها در داخل و با مردم تصور می کند . او حوزه عمومی را بیش از یک حوزه می داند " برای جمع آوری داده ها ، حسن نیت و محبوبیت " (صفحه 534) اما به عنوان سایتی که می تواند متقابل ، گفتگوها ، بحث و گفتگوها و احترام متقابل باشد.

این یک فریاد دور از فکر کردن است که تنها کاری که باید با تحقیقات خود انجام دهیم نوشتن یک برنامه مشغول عمومی است - طرحی برای چگونگی گفتن آنچه به مردم مختلف انجام داده ایم و پیامدهای آنها ، نه ما. 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:02

بنابراین می خواهید مقاله ژورنالی بنویسید اما در مورد چگونگی شروع آن مطمئن نیستید؟ خوب ، در اینجا باید چند نکته را به خاطر بسپارید.

مقدمه مقاله ژورنال شما باید احساس خوبی ایجاد کند . خوانندگان از دو پاراگراف اول ، دید کاملی نسبت به بقیه مقاله دارند. اگر کار شما جذاب ، مختصر و ساختار یافته است ، به خوانندگان توصیه می شود که ادامه دهند. از طرف دیگر ، اگر مقدمه ساختار کمی داشته باشد ، به نتیجه نرسید ، و نیمی از آن کسل کننده یا بسیار باهوش باشد ، ممکن است خواننده تصمیم بگیرد که آن دو یا سه بند کافی است. به اندازه کافی

در پایان مقدمه ، شما می خواهید که خواننده شما بخواند ، و با علاقه بخواند ، نه با احساس عذاب قریب الوقوع ، یا به سادگی خارج از وظیفه باشد. بنابراین مقدمه باید بگوید که خواننده در مقاله با چه روشی روبرو خواهد شد ، همچنین دلیل اهمیت آن چیست. در حالی که در برخی از روایات علمی مرسوم است که به خواننده اجازه دهیم تا مقاله را در انتهای آن پیدا کند - اینگونه نیست که معمولاً سنت انگلیسی کار می کند. مجلات زبان انگلیسی می خواهند دلیل اولیه مقاله و استدلال آن در ابتدا پرچم گذاری شوند.

در واقع می توان به عنوان نوعی بیانیه مینی پایان نامه فکر کرد ، با چه ، چرا و چگونه استدلالی که پیش از نسخه توسعه یافته بیان شده است. این مقدمه به طور کلی نوعی نقشه راه را برای آن ارائه می دهد

یک مقدمه ساده اغلب استقبال می شود
یک مقدمه ساده اغلب استقبال می شود

مقاله برای آمدن همچنین به خواننده این امکان را می دهد تا درباره انواع اطلاعات و شواهدی که برای تهیه پرونده خود در مقاله استفاده خواهید کرد ، آگاه باشد.
نوشتن مقدمه دشوار است. شما باید در مورد این فکر کنید:

سوال ، مشکل یا معما که در ابتدا مطرح خواهید کرد و همچنین
جواب ، و
چگونه استدلال که پاسخ شما را تشکیل می دهد ، مرحله بندی می شود.
در عین حال ، شما همچنین باید به این فکر کنید که چگونه می توانید این افتتاحیه را قانع کننده کنید. شما باید از خود بپرسید که چگونه سؤال ، مشکل یا معمای انتخاب شده خود را در بستری قرار خواهید گرفت که خواننده درک کند. باید در نظر بگیرید: متن چقدر گسترده یا باریک باشد - چقدر محلی ، چقدر بین المللی ، چگونه رشته خاص؟ آیا مسئله ، سوال یا معمای باید در سیاست ، تمرین یا وضعیت بحث علمی - ادبیات قرار بگیرد؟

سپس شما باید روش هایی را که توجه خواننده را از طریق یک جمله شروع باز کردن و / یا استفاده از یک تحریک جلب خواهید کرد ، در نظر بگیرید - حکایتی ، قطعه از داده های تجربی ، عناوین رسانه ، سناریو ، نقل قول یا موارد مشابه. و باید این بازکن را با اقتدار بنویسید - با اطمینان و اقناع.

نوشتن مقدمه خوب معمولاً به معنای نوشتن "ساده" است. استناد چندان زیادی برای سفر به خواننده وجود ندارد. هیچ جملهای فوق العاده طولانی با ایده های چندگانه که با کاما و نقاط کوچک جدا شده اند. صدای زیاد غیرفعال و استفاده سنگین از نامگذاری زیاد نیست ، به گونه ای که خواننده احساس می کند که در حال بلعیدن کاسه ای مخصوصاً خسته کننده از تاپیوکای سرد و روزمره هستند.


مقاله مقالات ژورنال از پت تامسون
همه این؟ سوالات ، زمینه ، استدلال ، دنباله و سبک نیز هست؟ این یک سوال بزرگ است.

مقدمه کارهای چندانی برای انجام دادن در چند کلمه دارد. جای تعجب نیست که مردم غالباً از معرفی خود غافل می شوند. بنابراین چگونه به نوشتن نزدیک شویم؟ 

در دوره های نوشتن من افرادی را می بینم که بسیار خوشحال هستند که می توانند چیزی را عملی کنند ، چیزی "به اندازه کافی خوب" برای مقدمه - آنها این مقدمه را به عنوان نوعی محل نگهداشتن می نویسند - و سپس در ویرایش های بعدی به آن باز می گردند تا بیشتر بدانند. متقاعد کننده و جذاب. اما من همچنین افرادی را می بینم که می توانند خیلی سریع به یک نسخه بسیار خوب از یک مقدمه دست یابند و می یابند که تهیه آن "تقریباً صحیح" برای تنظیم آنها برای بقیه مقاله ضروری است.

نکته این است که دریابید که چه رویکردی برای شما کار می کند.

شما نمی خواهید برای روز پایان دادن به تلاش برای به دست آوردن بیشترین جمله شروع باز ممکن است پایان یابد. (همیشه می توانید برگردید و بازنویسی کنید!) فقط به یاد داشته باشید که مهمترین چیز برای مرتب سازی در ابتدا نقشه راه است ، زیرا این به شما کمک می کند تا بقیه مقاله را بنویسید. و اگر در هنگام نوشتن نظر خود راجع به ساختار مقاله تغییر دهید ، می توانید همیشه برگردید و مقدمه را تنظیم کنید. به خودتان بگویید "هیچ چیز با مقاله مجله ای در سنگ حک نشده است تا این که من آن را برای انتشار ارسال کنم!"

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 336 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:02

یکی از فواید کمی وقت کم این است که فکر گاه و بیگاه به نظر شما می رسد ، ظاهراً از هیچ جا. شاید این فکر سرآغاز ایده جدید باشد ، شاید بصیرت از یک پروژه در حال انجام ، زاویه ای جدید در مورد موضوع در مورد. این پست یکی از این تفکرات گاه به گاه است. این نگرانی اندکی در مورد نگرانی من در مورد روش هایی است که مفهوم خلاقیت و نوآوری به ابزارآمدی داده می شود و برای حسابرسی قابل استفاده است.

علاقه زیادی به خلاقیت و اصالت در پژوهش وجود دارد - این یکی از آزمون های دکترا است ، این امر باعث می شود که بتوانید قیمت های پیشنهادی را برای تأمین اعتبار موفق کنید ، این کیفیت گریزان است که اغلب نشریات ذکر شده از آن برخوردار هستند. ایده های ثابتی پیرامون نحوه خلاقیت در نوشتن و تحقیق وجود دارد - شما ایده ها را از سایر رشته ها به درون خود می آورید ، مجموعه ای از ایده های کوچک را در نظر می گیرید و آنها را به چیزی بزرگتر تبدیل می کنید ، ارتدوکسی ها را مشکل سازی می کنید ، سؤالات ساده لوحانه می پرسید ، می گیرید. ایده ای بگیرید و آنرا در موقعیت جدیدی اعمال کنید ...

اکنون اینها همه مفاهیم معقول و منطقی هستند و من نمی خواهم این را بگویم که اینگونه نیستند. با این حال ، آنها کاملاً ما را به جایی نمی رساندند که درک کنیم چگونه ایده های نوآورانه در واقع اتفاق می افتند. و یکی از مکانهایی که می توانیم در مورد فرآیندها و شیوه های خلاقیت به دنبال درک آن باشیم ، در هنر است. هنرها چیزهای زیادی برای آموزش IMHO در مورد چگونگی تولید ایده های جدید دارند. البته این حوزه تحقیقاتی من است و بنابراین جای تعجب ندارد که من گاه به این فکر می کنم که چگونه تحقیقات من ممکن است بقیه کارهای دانشگاهی مرا آگاه کند ...

در اینجا یک مثال کوچک از روش هایی که در آن هنر ممکن است چیزی برای ارائه کارهای دانشگاهی به طور عام داشته باشد وجود دارد. این "بداهه" است - رویکردی که به طور مرتب در درام و همچنین موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. همه ما احتمالاً با "بداهه" در موسیقی و درام آشنا هستیم - کسی به یک تحریک در محل پاسخ می دهد ، بدون آماده سازی ، از منابعی که قبلاً در اختیار آنهاست استفاده کند. این نوعی ساختن است. ابله معمولی است ، یک ابله مشتق شده از یک نقطه شروع منفرد.

اما بداهه صرفاً درمورد عمل نیست ، بلکه صرفاً گسترش اقتصادی است. Improv همچنین در مورد تفکر و احساس است. این تجربه خودجوش ، بازیگوش و امروزی است که در کار گرفته می شود و کار می شود و دوباره کار می شود. این کار مجدد لازم نیست که به عنوان یک فرد انجام شود - که اغلب بسیار اجتماعی است - انجام ، تفکر و احساس کردن در کنار دیگران. Improv اغلب شامل اقدامات و تعامل است. درهم و برهم کردن ذهن ، بدن و احساسات از طریق تمرکز بر آنچه در لحظه اتفاق می افتد .

وی گفت: "این کلاس کوچک بروکلین با گروه کوچکی از ده نفر ، یک محیط ایده آل برای متوقف کردن کنترل و آزمایش آنچه در واقع دوست دارد امتحان کنید و پیش بینی نمی کنید چه چیزی در آینده خواهد بود - سعی کنید آنچه را که آینده می آید به راحتی برآورده کند. درک این نکته شگفت آور بود که بسیاری از مجموعه های مهارتهای ریز و درشت ما در این زمینه کاربرد ندارند. شما نمی توانید به جلو فکر کنید ، زیرا این قرار است از کسی / جایی دیگر که هنوز فکرش را نکرده است / باز کرده است. آنها حتی نمی دانند چه می آید. با این حال ، شما باید به آنچه اتفاق می افتد حتی اگر جایی از جایی که هیچ کس انتظار آن را ندارد ، پاسخ دهید - و نه آنچه شما انتظار دارید یا می خواهید آن باشد. این پتانسیل چالش برانگیز و غنی از بداهه ها است. در این لحظات ، شما محکوم می شوید (آزاد شده اید؟) به هم پیوسته ، زیرا بداهه ذاتاً رابطه ای است. هیچ عملی یا کلمه ای تنها نیست. شما باید از نزدیک گوش کرده و از یکدیگر دور شوید. ارتباطات عمدی اساسی برای بداهه سازی است.

Improv از شما می خواهد که خود را جدا نکنید ، غیرممکن است. پیمان هسته ای این روند وجود دارد - شما هرگز به تنهایی در آن نیستید. این روند در اصل یک شبکه است. عبارت "بله" و "تکنیکی برای ایجاد ارز بیشتر ، بازی و واکنش پذیری بیشتر خلاصه می شود. Improv مستلزم این است که شما از آنچه تازه اتفاق افتاده است ، خنثی کنید ، نه اینکه با این روش پیش بروید. با هم ، ما به جای اینکه آن را در مسیر شخص یک شخص قرار دهیم ، "توپ" را به سمت بالا ، حرکت ، روان نگه می داریم. به عبارت ساده تر ، این شکل بازی جدی به این سؤال دامن می زند: چگونه می توانیم از احمق کمتر به دنبال همدیگر باشیم؟ با هرکسی که پشت هر کس دیگری را تماشا می کند ، آماده سوار شدن و بار بداهه نوازی است که وقتی شروع به لگد زدن به زمین کرد ، هر بازیکن در واقع می تواند لحظه به لحظه کاملتری زندگی کند. هرکدام می توانند به سایر بازیکنان توجه بیشتری داشته باشند ، و به متن آشکار به طور متناقض ، آوردن انرژی بیشتر شخصی به شرایط اضطراری (تازه در حال ظهور) مستلزم آن است که کمتر از خود جذب شویم.

( https://fopnews.wordpress.com/2015/02/01/thinkemergence/ )

Improv در حال حاضر ، بلکه اینجا نیز تمرکز می کند. غوطه ور در تجربه ، کار با یک احساس / احساس / فکر اول و دیدن جایی که ممکن است به آنجا برود. تعیین پارامترهای یک رویداد و دیدن آنچه ممکن است اتفاق بیفتد. نتیجه ممکن است یک چیز غافلگیرکننده باشد ، چیزی سرگرم کننده ، چیزی که فکر می کند ، چیزی لذت بخش ... چیز خلاقانه ، چیزی خلاقانه.

 

بنابراین می دانید ، در زمان پایین من تعجب عجیب داشتم که چگونه "بداهه" می تواند منبعی برای تحقیق و تدریس در سیستم آموزش عالی عملکردی باشد. چه چیزی ممکن است در اینجا و اکنون ، لحظه ، رابطه ، تجسم ، تمرکز داشته باشد؟ آیا "بداهه" یکی از منابع برای اندیشیدن بیشتر است؟ برای امتناع از نتایج مشخص شده ، اما فقط می بینید که چیزی منجر می شود؟ و آیا این در واقع کاوش است؟ تحقیق می کنید؟ کنجکاوی منجر شد؟

Improv با آموزش در جایی که مخالف با نتایج از پیش تعیین شده یادگیری است ، ارتباط مستقیمی دارد و در عوض از دنبال کردن مشترک یک ایده / ایده ها ، به دنبال درک غیر منتظره ، از طریق ایجاد جملات / تعامل جمعی ، پشتیبانی می کند. من در اینجا در مورد نقش های بازی یا موارد کوچک صحبت نمی کنم که دانش آموزان بتوانند یک فعالیت را آغاز کنند ، بلکه چیزی بزرگتر است که بر اساس اصول اینجا ، اکنون ، وابستگی متقابل و رابطه است.

و من تعجب کرده ام ، چگونه "بداهه" می تواند در تحقیقات اعمال شود؟ مربیان تحقیق چگونه به آن نگاه می کنند؟ چگونه یک پروژه مستقر در و مبتنی بر اصول "بداهه" در برنامه های بودجه جایی که ما موظف هستیم قبل از مواقع ، دنباله ای از فعالیتهای از پیش تعیین شده را مشخص کنیم ، تأمین می شود؟ نمی دانم چه عواملی ممکن است حاصل شود که اگر به برخی افراد اجازه دهیم کارهای تحقیقاتی بسیار سوداگرانه "بداهه" انجام دهند ...

 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 365 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:01

بنابراین فارغ التحصیلی زمستانی بود. و در ردیف اول ، سه زن دانشگاهی حضور دارند. کلاه های فلاپی ، لباس های مختلف. تدریس آموزش به عنوان جیمی انتخاب و آزمایشگاه و نسخه های مختلف ارزان تر ، همه کفش پاشنه بلند ، گذشته به تشویق مخاطبان رفت. "من نمی دانم چگونه آنها این کار را می کنند. در چند سال به پاهای آنها بیاندیشید. "ما به یکدیگر گفتیم ، با نگاهی به چکمه های زمستانی ضد آب گرم ، پاشنه های معقول ما.

بعد از این رویداد ، من درباره این رفتار Old Scold با Thesis Whisperer بحث کردم. به شوخی خاطرنشان کردم که شاید نیاز به تهیه کفش بیشتر ناشی از وابستگی به اروتیسم روحانی باشد - چشمک زدن به مچ پا در زیر نیم تنه لباسهای راهب ، نگاهی به مچ باریک که از آستینهای روان بیرون می آید ... "" این انجام شده است ، او گفت. "اوه" گفتم ، "البته"

بنابراین به خواندن تعطیلات من. با توجه به هدف من عدم خواندن هیچ ارتباطی با کارهای تحقیقاتی واقعی من ، من مطالعات کمد لباس را کشف کرده ام. بله ، وجود دارد مطالعات کمد لباس. و مطالعات لباس. و ادبیات دیگر برای انجام لباس. این یک منطقه کاملاً جدید برای کشف است !!!

من اکنون خریدم:

 


و اکنون می دانم که ساندرا وبر بهترین چیز را در مورد لباس های دانشگاهی نوشته است. . بهترین. چیز. بهترین چیز برای من همین الان است. اینجا یک مزه دار است. با یک اخطار بی ادبانه ، بسته به تخیل شما ، ممکن است برخی از تصاویر کم تحرک فراخوانی شوند. 

من هیچ وقت نمی دانم چه چیزی را باید زیر لباس بپوشم (در دانشگاه X ، قوانین سختگیرانه ای در مورد پوشیدن لباس زیر وجود دارد ، اما این غیرمعمول است.) آیا باید همانطور که معمولاً انجام می دهم ، مانند مردها ، شلوارهای تیره بپوشم ، مثل مردان ، به دنبال مخلوط کردن هستم. در وهله اول و مهمتر از همه به عنوان یک محقق ، نشان می دهد که زنان می توانند شلوار و لباس های آکادمی را بپوشند ؟ یا باید استرس داشته باشم و زنانه خود را جشن بگیرم ، و با پوشیدن آنچه نمی توانند از دریا محققان مرد کنار بیایند(اگرچه شاید تعداد کمی از آنها مخفیانه دوست داشته باشند) - مواردی مانند نایلون ، پاشنه بلند ، لباس زیر ابریشمی و دامن یا لباس؟ آیا باید لباس معمولی خودم را به رنگ سیاه بپوشم ، بنابراین این لباس رومیزی است که به نمایش در می آید؟ یا برای یک بار ، آیا باید چیزی نقره یا طلا یا قرمز یا قرمز روشن بپوشم که از لباس راحتی دور شود و علاقه و علاقه من به خارج از مرکز مد را نشان دهد؟

اوه ، به هر حال چه اهمیتی دارد؟ هرچه را انتخاب کنم بیشتر توسط بخش عمده لباس پوشانده پنهان است. بدن من ، برای همین موضوع ، چیزی است که من به عنوان روز به روز کاهش وزن می خورم و گوشت گوسفند و برآمدگی گوشت به روشهایی که در جوانی پیش بینی نکرده ام ، بسیار متشکرم. بله ، صادقانه بگویم ، بعضی اوقات خودم را کاملا پنهان می کنم تا در زیر لباس پنهان شوم. و ، از این اعتراف می کنم که متنفرم ، اما فکر می کنم لباس من خیلی خوب است. این نوارهای مخملی و آبی مخملی زیبا روی آستینهای پفی و مرزهای مخملی آبی در لبه های عمودی جلو قرار دارد. تصور می کنم مخمل نرم را که هنگام نشستن روی صحنه می نشینم بی شک ، راهی برای آرامش و پریشان کردن خودم می دانم.

برهنگی را دزدیدگزینه ای نیست که همیشه برای من پیش بیاید ، حداقل ، حداقل تا نوشتن این قطعه انجام نشده است. این می تواند در زیر آن چراغ های مرحله ای گرم شود ، که لباس های کم رنگ یا بدون لباس ممکن است یک انتخاب معقول باشد اگر لباس های لعاب زده اینقدر خراشیده و شل و ول نبودند. اما مطمئناً ، در فرهنگ غربی ، برهنگی به عنوان یک تصمیم عملی خوانده نمی شود؟ اما به عنوان ... به عنوان چه؟ یک عمل شهوانی یا نمایشگاهی؟ موضع سیاسی؟ راهی برای واژگون کردن خصوصی یا مسخره کردن کل معنای مراسم؟ انگشت شست نه از بینی شخص بلکه از خصوصیات شخص در آکادمی؟ شاید عده ای هستند که عقاید عاشقانه یا وابسته به عشق شهوانی از آکادمیک برهنه آکادمیک (مرد و زن) را سرگرم می کنند که نیم دزدی بر روی نیمکت چرمی در یک دفتر با چوب چوبی گرگ و میش را تکرار می کنند ، شاید با آتشی درخشان در سنگ آهک سنگی که به نظر می رسد لازم برای چنین خیالات است اما در سرویس مدرن از دانشگاه واقعی ما غایب است. (وبر ، 2004 ، ص 101) 

و همچنان ادامه پیدا می کند. این یک فریبنده است و همزمان تحریک کننده فکر است. فقط نوع حواس پرتی است که همه ما باید در مورد استراحت مطالعه کنیم. چیزی که دانشگاهی است ، البته ، هیچ چیز بیهوده ، اما آکادمیک آنطور که ما می دانیم نیست. خوب ، نه آنطور که معمولاً می خوانیم.

من به شما پیشنهاد نمی کنم که بخواهید این کتاب را بخوانید ، البته فقط کتابی که چیزی نیست که معمولاً زمان آن را فراهم کنید. چیزی که می خندد ، یک ایده جانبی ، چشم انداز جدید.

چرا که نه؟ ادامه دهید ، می دانید که می توانید.

خواندن مبارک برای همه شما. امیدوارم انتخاب شما به همان اندازه سرگرم کننده باشد.

ارجاع. وبر ، س (2004) شما را فریب داد دکارت! لباس دانشگاهی من ، در  S. وبر و سی میچل Eds. نه فقط هر لباس روایت های حافظه ، بدن و هویت . نیویورک: پیتر لنگ. صص 99-104

 

 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 360 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:01

امسال پاتر کمی تغییر شکل داده بود.

در اوایل ، این وبلاگ URL جدید ، patthomson.net را بدست آورد و کلیه تبلیغات رایگان وردپرس را از بین برد. خیلی زود ، تصویر امضاء میز و فنجان قهوه با عکس فعلی جایگزین شد - زاویه ای روی تابلوی کپی رایت های کتابهای من. در همان زمان ، من همچنین تعدادی عکس رایگان - از خودم و بعضی از کتاب ها - را به صفحات مختلف مرتبط با وبلاگ اضافه کردم.

من همچنین روش استفاده از تصاویر را برای پشتیبانی از پستها تغییر دادم. اکنون سعی می کنم تصویری داشته باشم که با هر پستی مرتبط باشد. این اغلب استفاده از یک عنوان غیرقابل توصیف بر روی تصویر است ، تزریق کوچک چیزی که به طنز نزدیک می شود. من همچنین از کلیپ های vimeo و برخی اسلایدها استفاده کرده ام. من قصد دارم این رویکرد چندرسانه ای را ادامه دهم ، و امیدوارم که امسال تنوع بیشتری را اضافه کنم

در دو هفته اخیر ، من یک صفحه فیس بوک پاتروت را شروع کردم تا افراد در صورت تمایل بتوانند پستهایی را که به جدول زمانی fb خود ارسال شده اند ، ارسال کنند. اگر بتوانم خودم را به این کار برسانم سال آینده سعی خواهم کرد کاری انجام دهم. من برخی از شرایط باقی مانده در مورد گسترش خودم در همه بیت رسانه های اجتماعی را دارم - چه مقدار خیلی زیاد است؟ شاید از خودم شوخی کنم که تنها با درگیر شدن با چند سیستم عامل ، واقعاً در ارتقاء نفس ظالمانه نیستم.

تمام آن کلمات  امسال تقریباً 120،000 نفر از آنها.  این تقریباً دو کتاب ارزش دارد.
تمام آن کلمات امسال تقریباً 120،000 نفر از آنها. این تقریباً دو کتاب ارزش دارد.

من موفق شدم از قسمت هایی از 488 مقاله جذاب در باربارا و جدیدترین کتاب نویسندگی من ، نوشتن شما Detox ، که به زودی در Routledge استفاده می شود ، استفاده کنم. با این حال ، بسیاری از مطالب موجود در بایگانی گشت ها وجود دارد. زیاد. من هنوز در حال فکر کردن هستم که چگونه این امر را سازمان یافته تر و در دسترس تر جلوه دهیم.
محبوب ترین پست خواننده در زمینه ثبت نام (هنوز) موضوعی است که به اهداف و اهداف می پردازد ، و از نزدیک روش ها و روش شناسی ، نتیجه گیری پایان نامه و اصطلاح دکترای دانشجویی دنبال می شود . پست چهره شخصی من امسال مربوط به Profzilla بود . همه ما حداقل یکی از آنها را می شناسیم. من می خواهم یک مدیریت علمی کامل ایجاد کنم ، اما به نظر می رسد بعد از پروفسور پینوکیو کمی گیر کرده است . من باید خیلی مراقب باشم که این کاریکاتورها به هیچ یک از افراد خیلی ربطی ندارند و یا ممکن است دچار دردسر بزرگی بشوم.

من کمی از یک سری پست در مورد کارهایی که باید در طول دوره دکتری شما انجام شود ، شروع کرده ام و به طور جدی به پست های مهمان در این موضوع علاقه مندم. من واقعاً می خواهم که افراد درباره تجربیات شخصی خود درباره آنها بنویسند و به اشتراک بگذارند. من چندان به مشاوره خودم علاقه ندارم - قالب ده نکته جالب - اگرچه من خودم کمی از این کارها کرده ام (سرخ شدن). تعداد زیادی وبلاگ وجود دارد که از این رویکرد استفاده می کنند و واقعاً آن چیزی نیست که می خواهم روی آنها تمرکز کنم. من می خواهم فکر کنم که پاتروت عمدتا مکانی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات است و البته ایجاد یک لیست از استراتژی هایی که می توانید انتخاب کنید.

Patter remains a personal, largely pedagogical project. I’m always delighted to hear from people who have found bits of it useful, this helps me to keep going. And I’m thinking, during a bit of down time over the holiday period, what else to do with the blog next year. I’m wondering about more reviews of interesting bits of research and/or books. Maybe I can do some more work on my writing course slides and develop some of my own YouTube clips as well. I wonder about some interviews with academics – although I certainly don’t want to duplicate what already exists. I’m always pleased to have questions as they often lead to things I haven’t thought about before. I’m also very happy to have suggestions for things to cover – hint, hint.

و من در حال فکر کردن برای بازگشت به یک پست در هفته هستم. من قبلاً در مورد این موضوع فکر کرده ام و هنوز آن را انجام نداده ام ، اما ممکن است ... ممکن است. 

 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 319 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:01

حالا مطابق آنچه که تو هستی ، Patter چند روز مرخصی بیش از کریسمس دارد.

اما من از حجم چیزهایی که توسط افرادی ارسال شده شگفت زده شده ام که به نظر می رسد انتظار دارم که در دوره کریسمس برای نوشتن ، تجدید نظر ، بررسی و بررسی در دسترس قرار بگیرم. من تنها کسی نیستم که می دانم که این تجربه را داشته است. به نظر می رسد بخشی از الگوی عمومی دانشگاه سریع است که دور بودن از دفتر همیشه برابر بودن با اینکه هنوز در محل کار هستید. این واقعاً قابل قبول نیست. همه ما به زمان کمتری احتیاج داریم.

درخواست های ناخواسته نشانگر سرعت کار و سرعت بخشیدن به مکان های کاری دانشگاه ها است. به نظر می رسد که زمان دانشگاه بی نهایت الاستیک است و انتظارات و وظایف بیشتری دارد. و بعضی از ما ممکن است با نیاز به متناسب بودن همه چیز سازگار باشیم. همانطور که مارک کاریگان استدلال می کند:

فشار زمان می تواند نمادی از وضعیت باشد و از بین بردن آن می تواند یکی از معدود اشکال قابل قبول اجتماعی برای خودآرایی آشکار در دسترس باشد.
فشار زمان می تواند زمان در دسترس برای انعكاس پذیری را کاهش دهد ، سؤالات دشوار را به روش مشابهی با نوشیدنی و مواد مخدر از بین ببرد.
فشار زمان می تواند در صورت تعدد حواس پرتی ، یک نوع تمرکز منحصر به فرد را تسهیل کند. اگر بپذیریم که اولویت ها با اهمیت هنجاری سرمایه گذاری می شوند (یعنی آنها به روش های مستقیم و غیرمستقیم برای ما اهمیت دارند) ، اولویت بندی می تواند لذت بخش باشد. این می تواند به شکل افرادی باشد که برای اطمینان از کارها به مهلت های خود اعتماد می کنند. با عملی تر ، می تواند با کنار گذاشتن یکی از منابع زمانی محدود برای استفاده از تعهدات غیرقابل مذاکره ، تعلل را کاهش دهد.
فشار زمان می تواند احساس ما را به طور کامل زندگی کند ، این احساس را به ما القا می کند. اگر زندگی خوب اکنون به عنوان یک زندگی کامل تلقی شود ، زندگی سریع احساس می کند زندگی کامل است.
به عنوان یک "دختر خوب" که به خوبی آموزش دیده است ، این نوع خرید عملی چیزی است که من بیش از حد مستعد آن هستم.

بله تعطیلات.  بسیار بهتر از یک فشار دست در چشم با چوب سوزانده ، همانطور که استرالیایی ها مستعد گفتن هستند.
بله تعطیلات. خیلی بهتر از یک فشار دست در چشمی که چشمان سوخته در چشم است ، همانطور که ما استرالیایی ها مستعد گفتن هستیم.

با این حال ، همانطور که اتفاق می افتد ، امسال شکاف نیمکره جنوبی را تجربه می کنم و بیشتر ژانویه در عرشه آن نخواهم بود. این در واقع یک تعطیلات تابستانی موکول به تعویق افتاده است زیرا من تمام تابستان های واقعی را ، مانند سالهای گذشته ، در نوشتن کتاب صرف کردم.

من چند پست برنامه ریزی شده ام تا Patter در حالی که از میز کارم دور هستم ادامه یابد. شما ، خواننده عزیز ، حتی ممکن است متوجه شوید من اینجا نیستم. و دو محقق دکتری که در حال تلاش برای ارائه در ژانویه هستند ، مطمئناً می توانند همانطور که در مورد خانه / خانه انگلیسی من ، توجه فوری من را از طریق ایمیل جلب کنند.

اما همه بقیه توجه دارند که من در دسترس نیستم. واقعاً نه در دسترس.

امیدوارم که شما هم موفق شوید که مدتی از کار خود فاصله بگیرید و چند روز آینده خوشحال ، سالم - و بدون ایمیل باشید ، خواسته های دقایق بی احتیاطی و انتظارات غیر منطقی را داشته باشید. به سلامتی.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 305 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:01

این پست در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی نگه داشتن بالاتر از آنچه منتشر می شود ، است

sophie-elvis-BiZ-_6kNjbI-unsplash.jpg

من در اوایل فهمیدم که کار دانشگاهی نیاز به یافتن راه هایی برای مقابله با بار اطلاعات دارد. کلاس افتخارات کارشناسی من ، علاوه بر دوره های معمولی ، به دانش آموزان تازه کار نیز نیاز داشت که سه تا چهار منبع اصلی و سپس پنج یا شش مقاله را هر هفته بخوانند. اوه همه ما مجبور شدیم راه هایی برای خواندن کارآمد یا یافتن زیر پیدا کنیم. بنابراین ما به دنبال نکات کلیدی و شواهد بودیم. ما همچنین از خلاصه آنچه می خوانیم برای ارزیابی اعتبار استدلال های غالباً مخالف ، دور بودیم. بنابراین ، بدون اینکه لزوماً آگاه باشم که انجام می دهم ، یاد گرفتم که برخورد با یک بار خواندن سنگین به معنای انتخابی و انتقادی است.

وقتی دکتری خود را شروع کردم ، خودم را به نوع مشابهی از هدف خواندن اختصاص دادم. من تصمیم گرفتم که هر هفته حداقل یک کتاب و حداقل ده مقاله ژورنال بخوانم - بیشتر لاغر می شوم ، اما با ده مقاله به طور مفصل مشغول می شوم. همانطور که معلوم شد ، این کار بزرگی نبود و من اغلب بیشتر از این می خواندم. و نه تنها مطالب زیادی را از طریق مطالب دریافت کردم ، بلکه به الگویی که به طور منظم به ژورنال ها نگاه می کردم ، سیمان کردم.

و من این را ادامه داده ام. من قبلاً از مجلات هشدار دریافت می کردم اما اکنون فقط از برنامه Browzine (که قبلاً درباره آن صحبت کرده ام) استفاده می کنم. هر هفته به چهل مقاله جدید از سی ژورنال اصلی در مناطق مورد علاقه ام نگاه می کنم.

اولین کار من این است که تصمیم بگیرم که آیا مقاله مورد علاقه است یا خیر. اگر چنین است ، من آن را پس انداز می کنم.

من مجموعه ای از پوشه های Browzine برای مقالاتی دارم که مربوط به پروژه های فعلی من است. اولین کار ساماندهی من این بود که انواع مقاله هایی را که می خواهم برای نگه داشتن آنها داشته باشم و سپس عنوان کردن پوشه را مرتب کنم ، تا بتوانم به راحتی ببینم هر یک از این موارد چیست. عناوین من نسبتاً مجزا هستند ، آنها تعدادی از موضوعات را پوشش می دهند. اما می توان پوشه های مربوط به زیر مجموعه های خاص یک موضوع را تنظیم کرد. بنابراین ، اگر به طور مثال مقالات مربوط به دکترا را جمع می کردید می توانید این موارد را به مثلاً تجربه ، نظارت ، نوشتن و موارد دیگر تقسیم کنید.

Now, Browzine is meshed with bibliographic software ( Zotero, Mendeley, Endnote) so it exports papers and their details. As I’m saving a paper, I usually add a keyword and phrase so I know why Ive saved it. And just as I did all those very many years ago, I only identify The Point that the paper is making. I skim read the paper – title, abstract, introduction and conclusion and work out what the key message is.

مثالی - مقاله ای که اخیراً در زمینه آموزش دکترا ذخیره کردم - این یکی از پوشه های موضوعی من است - بر دانشگاهی بودن بین داوطلبان دکترا متمرکز شده است . این نویسنده چهار نوع کاردستی را در بین محققان دکترا - حرفه ای ، فکری ، اجتماعی و عاطفی - مشخص کرد و اظهار داشت که دانشگاه ها می توانند کارهای بیشتری برای پرورش همکارانه انجام دهند. بنابراین ، نکته ، همانطور که من در Endnote ذخیره کردم ، دقیقاً این جمله است - چهار محصلیت در بین محققان دکترا وجود دارد - حرفه ای ، روشنفکر ، اجتماعی و عاطفی - دانشگاه ها می توانند کارهای بیشتری برای پرورش شراکت انجام دهند .

من این مقاله را فقط در صورت ذخیره کرده ام ، ممکن است بخواهم در آینده از آن استفاده کنم. به عنوان مثال می توانم با این مقاله تماس بگیرم تا بتوانم بخشی از تحقیقات خودم راجع به دانشكده را توجیه كنم ، یا می توانم آن را در مقاله ای كاملاً در مورد آموزش دكترا - آنچه ما انجام می دهیم و انجام نمی دهم - استناد كنم.

البته ، من هنوز مقاله را به طور كلی نخوانده ام ، اما من به اندازه كافی می دانم كه بتوانم به آن برگردم ، اگر یا در صورت نیاز. بسته به اینکه آیا مقاله برای کار من مهم است یا نه ، ممکن است تصمیم بگیرم که در نهایت مقاله را به طور کامل بخوانم. من همیشه وقتی یک تحقیق خاص یا نوشتن را در ذهن داشته باشم ، جستجوهای کلیتری را انجام خواهم داد ، اما می توانم در پوشه های ذخیره شده Browzine و در Endnote شروع به کار کنم.

شما جمع خواهید کرد که من کاغذ را چاپ نکرده ام. من آن را برجسته نکرده ام. لوازم التحریر یا جوهر چاپگر به هیچ وجه درگیر نیست. من یادداشت های گسترده ای نگرفته ام. با این حال من می دانم مقاله در مورد چیست و من آن را ذخیره کرده ام تا بتوانم دوباره آن را پیدا کنم.

فرآیندهای انتخاب - انتخاب چه مقالاتی برای نگهداری و ارتباط بالقوه آنها با کار خود - یک کلید برای مدیریت حجم ادبیاتی است که برای شما بسیار مفید است. اگر با هر مقاله ای که در آن قرار دارید به جزئیات مشغول شوید ، در پایان به خواندن بسیاری از قطرات آن می پردازید. و همچنین شما در مرتب سازی نکات کلیدی که از آن می توانید استدلال برای تحقیقات خود ایجاد کنید ، مشکل دارید - موارد بسیار دقیقی وجود دارد.

داشتن روشی منظم برای ثبت و ذخیره اطلاعات بسیار مهم است. برای این کار روشهای زیادی وجود دارد و همه ما سیستم های خودمان را توسعه می دهیم. شما جمع خواهید کرد که من از بسیاری از افراد مینیمالیسم هستم. این فقط من است من با زمان خود اقتصادی هستم و فقط وقتی موضوع مربوط است یا علاقه من را جلب می کند ، فقط با جزئیات می خوانم. اما من به طور کامل وقت کافی را برای انتخاب و بازیابی اطلاعات از وسایل صرف می کنم تا مطمئن شوم که می توانم برگردم و وقتی می خواهم چیزهایی را پیدا کنم. و روش های خاص خود را برای انتخاب و ذخیره کردن مطمئن هستم.

 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 342 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:00

ibrahim-kusuma-249416-unsplash.jpg
من مطمئن هستم که بیشتر ما این احساس گناه و ترس را ناشی از عدم فرود در یک کار نوشتن تجربه کرده ایم. در عوض چیزهای دیگری برای انجام دادن پیدا می کنیم. چیزهای مهم تر مانند آخرین مهلت. مثل افرادی که از ما کمک می خواهند. مانند نوشتن جدید و جالب. و هنگامی که ما انجام می دهیم - بالاخره - برای نوشتن بنشینیم ، کلمات به نتیجه نمی رسند. علیرغم اینکه مصمم به شکستن مهره بودیم ، نوشتار فقط اتفاق نمی افتد.

در حال حاضر من در مورد کمی مشکل رفتن صحبت نمی کنم. شروع ناامیدکننده و لکنت زبان شروع می شود ... خوب ، این اتفاق خیلی زیاد می افتد - و برای همه ما. معمولاً ، سرانجام ، پس از برخی شروع های دروغین ، شاید برخی از نویسندگی رایگان یا برخی از طوفان های مغزی ، کلمات شروع به جریان می کنند. در ابتدا تعداد زیادی وجود ندارد و سرعت آن بالا می رود. و بعد می نویسید. من این نوشتار را نوشتار شما به روش نوشتاری خواندم - نشستن و کار کردن در آنچه باید گفته شود تا آنچه که باید نوشته شود روشن و ممکن شود.

جواب منفی. منظورم این نیست من در مورد مواقعی صحبت می کنم که شما حتی نمی توانید تحمل کنید. وقتی پروژه ای که در آن کار می کردید متوقف شده است. این روی صفحه مرده است. بی اثر استاتیک رفتن به هیچ جا

اینها مواقعی است که شناختن مقاومت خود مفید است و سعی می کنید بفهمید چه خبر است. به جای اینکه خود یک بلوک یا سندرم نوشتاری دیگری را تشخیص دهیم ، چرا فقط با احساس عدم انجام این کار کار نمی کنیم؟ از خود بپرسید - منطق این عدم تحرک ، این مقاومت چیست؟ چرا نمی توانید ، و نمی توانید ، فقط بنویسید؟

دیوید استرنبرگ راه حلی برای این نوع سرسختی داشت. استرنبرگ یکی از اولین کتابها در مورد انجام پایان نامه دکترا را نوشت - چگونگی تکمیل و زنده ماندن یک پایان نامه دکتری (1981). وی پیشنهاد کرد که نویسندگان پایان نامه پرونده ای را برای تهویه هوا در آن لحظه نگه دارند.

پرونده تهویه مکانی برای نوشتن هرگونه تفکر منفی ، عصبانی ، ناامیدکننده و خرابکارانه است که درباره نوشتن دارید که این اتفاق نخواهد افتاد. پرونده تهویه مکانی برای گفتن است که چرا فکر می کنید این نوشتار خاص بی معنی ، کسل کننده ، بی فایده ، کاملاً خسته کننده ، خمیازه کشیدن ، تحریک کننده و رفتن به جایی نیست. پرونده تهویه مکانی است که می گوید چرا این نوشتار ترسناک است ، می تواند باعث شود شما توسط همکاران خود مورد تمسخر قرار گیرید ، شما را با سرپرست و کنکور خود دچار انواع مشکلات کنید و در صورت عدم وجود شما را به خنده تبدیل کنید. درستش کن

در حقیقت ، استرنبرگ پرونده ای را برای تقریباً در مورد همه جنبه های دکترا داشت. وی معتقد بود كه یكی از اصلی ترین مشكلات نویسندگان پایان نامه ، سازماندهی است. وی تصریح کرد: بهتر سازماندهی پیش از زمان ، شانس تکمیل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. وی از حفظ پرونده زمانبندی ، جلساتی با پرونده سرپرست ، تماس با ما و ترتیب پرونده کار میدانی ، پرونده عیب یابی ، پرونده الهام بخش ، پرونده ایده ها و تفکرات سرنوشت ساز ، یک مدافع شیطان پیش بینی پرونده اعتراض پایان نامه ، "چگونه می توانم انجام "پرونده خود ارزیابی ، پرونده گروه پشتیبانی پایان نامه و بررسی جامع پرونده گزارش پیشرفت و حسابرسی.

در میان این پرونده های پرونده ، فایل تهویه هدف خاصی داشت. طبق گفته استرنبرگ ، مشکلی که در مورد نوشتن دارید که نمی خواهید انجام دهید - یا هر موضوع دیگری برای دکترا که نمی توانید با آن روبرو شوید - تصدیق می کند. شما وانمود نمی کنید که وجود ندارد ، آن را زیر فرش نمی پوشانید - این وانمود کردن معمولاً از کار می افتد. استرنبرگ می گوید:

هر زمان که یک احساس قوی پایان نامه می آید بر شما- توان آن را با یک مشاور است که شما نگه داشتن با خواندن فصل خود را در سرعت maddeningly آهسته بی صبری، خشم با شوهر خود ( SIC ) است که نگه داشتن نیست تا تعهد خود به سر می برد کودکان و کارهای خانگی برای اینکه تمام وقت خود را در دفتر خود داشته باشید ، ناراحت از نحوه برخورد یکی از نمونه کارهای میدانی شما توسط یک فرد سرپرست آن روز ، سرخوردگی از عدم توانایی در یافتن یک آمار تحلیلی رضایت بخش برای یک بخش کلیدی از داده های شما. ( ص 68)

Venting به شما کمک می کند تا با آنچه اتفاق نمی افتد ، سازگار شوید. شما با زندگی ، جهان و / یا نوشتن روبرو هستید. نوشتن در مورد فصل مشکل آفرین ، یا صحبت کردن در مورد آن به ضبط کننده (یکی دیگر از راهکارهای تهویه استرنبرگ) ، می تواند راهی برای درک آنچه در واقع مشکل است ، باشد. استرنبرگ می گوید ، نوشتن در مورد نوشتن ، این امر را کنترل می کند زیرا اکنون قابل لمس است ، این چیزی است که می توان در مورد آن نوشت و گفتگو کرد. نوشتن در مورد احساسات دلبسته به نوشتن ممکن است روشی برای نمایش چشم انداز مقاومت ، ایجاد احساسات عصبانیت ، ناامیدی و اضطراب به نظر ترسناک تر و کنترل آن کاملاً ناممکن باشد. مشکل اهلی شده است ، کج شده است. الان اسمش

استرنبرگ خاطرنشان می کند که اگر بخواهید در مورد اصالت نامه هایتان بخرید یا ناله کنید ، هیچ کس دیگر به شما برگردانده نمی شود - هیچ کس نیست که شما را تحریم کند یا سانسور کند. شما تنها خواننده خود هستید.

و از آنجا که نوشتن در مورد نقاط گیرنده و آسیب دیدگی دکترا نیز می تواند منجر به حل مشکل شود ، این بدان معنی است که می توانید پرونده تهویه یا ضبط های خود را بررسی کنید که اگر و چه زمان نوشتن مقاله همراه باشد. می بینید که از پس آن برآمدید. می توانید آخرین بار کار کنید. تهویه نوعی کمک به خود است.

من گمان می کنم پرونده های تهویه استرنبرگ برای همه کار نمی کند. و من مطمئن هستم که آنها استفاده محدودی دارند. آنها تمام وقت کار نمی کنند. آنها یک گلوله جادویی نیستند. اما من همچنین تصور می کنم که آنها ممکن است یک استراتژی برای امتحان کردن باشند ، یک راه برای کنار آمدن با برخی از منطق های تحت تأثیر مقاومت در برابر نوشتن. اغلب دلایل کاملاً صحیحی برای اقداماتی وجود دارد که ابتدا به نظر منفی و خودکفا است. تهویه می تواند به این سطح کمک کند.

پس چه چیزی راجع به پرونده تهویه مناسب نیست؟ چه چیزی برای از دست دادن اما چند لحظه امتحان کردن وجود دارد؟ اگر نوشتاری دارید که نمی توانید ادامه دهید ، چرا یک نمایشنامه با حرف زدن - صحبت کردن و تهویه بازی ندارید تا ببینید آیا این به شما کمک می کند تا با آنچه واقعاً اتفاق می افتد ، درک کنید.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:00

ادامه سریال های گاه به گاه درباره رفتار بد دانشگاهی. 

Drs Cleverclog در محافل دانشگاهی بسیار مشهور است. یک خانواده بسیار بزرگ و گسترده از همه چیزها

حداقل یکی از آنها حضور خود را در هر کنفرانس ، جلسه و گردهمایی بزرگ دانشگاهی که می روید ، مشخص می کند. حتی اگر آنها را با بینش تشخیص ندهید ، آنها را با رفتار آنها می شناسید.

14336967392_4743e2e5b7_k.jpg
این دکتر Cleverclog نیست؟ به من بگو که او به میز ما نمی آید.

Cleverclogs درباره همه چیز نظر دارد. به نظر می رسد ، در حالی که شما از اظهارنظر درباره چیزهایی که در مورد آنها نمی دانید دریغ می کنید ، اما خوب Drs Cleverclog هرگز موضوعی را پیدا نکرده است که آنها با اطمینان زیاد نمی توانند درباره آنها صحبت کنند. هیچ زمینه تحقیقاتی وجود ندارد که آنها چیزی راجع به آن اطلاع نداشته باشند ، بدون توجه به اهمیت اجتماعی بزرگ در آنجا که آنها متن نهایی را نخوانده اند ، هیچ یک از مناطق مورد علاقه در حال ظهور که قبلاً آنها را بررسی نکرده اند ، هیچ کتابی که از آنها پناه گرفته اند. یک نقد را بخوانید ، بدون هیچ مشکلی که در آن آنها قبلاً قطعه قابل توجهی از کار آزمایشی را انجام نداده اند که با تحقیقات کم تر ، راه را برای موجودات کمتر هموار می کند.

خانواده Cleverclog می خواهند شما را به آنچه می دانند به شما اطلاع دهند. چه آنهامسائل را بیش از هر چیز یا هر کس دیگری می دانید. اما آنها در رویکرد خود برای نشان دادن تخصص خود متحد نیستند. بعضی از Cleverclog ها به خصوص نگران این نیستند که افراد دیگر فقط آنچه را که می دانند را بخوبی یاد بگیرند. این Cleverclog ها به اصطلاح arcane ، کلمات اختصاری و اختصارات صحبت می کنند ، آنها اعلامیه های خود را با مراجعه و تاریخ های مبهم همراه می کنند. هیچ کس اما آنها واقعاً نمی توانند درک کنند که در مورد چه چیزی قرار دارند. اما سایر Cleverclog ها می خواهند شما از آنها بیاموزید ، بنابراین آنها به بدترین نوع معلم تبدیل می شوند. آنها در مورد جزئیات پر دردسر توضیح می دهند - اصول اصولی را که بطور معمول مورد تأیید قرار می گیرند ، ایده هایی که در استفاده مشترک هستند ، و اصطلاحاتی که کاملاً مشهود است ، توضیح می دهند. آنها به راه خود ادامه می دهند و ادامه می دهند ، به سختی مکث نفس می کشند و فرصت کمی برای شما فراهم می کنند که کاری انجام دهید به جز گره زدن.

Cleverclogs رفتار آنها را برای شما یا هر کس دیگری تغییر نمی دهد. در یک کنفرانس ، صرف نظر از اینکه آنها در حال صحبت با یک محقق دکتری هستند که اولین مقاله خود را ارائه می دهد یا به یک فرد همکار قدیمی تر ، آنها ابتدا با یک سؤال که به نمایش طولانی مدت از دانش برتر خود می پردازد ، روی پای خود می ایستند. سپس آنها اغلب با گوینده مکالمه می کنند ، تفسیرها و "حقایق" آشکار را به چالش می کشند و از ورود هر کس دیگری جلوگیری می کنند.

دکتر Cleverclog محترم در انحصار زمان و مکان موجود تخصص دارد. آنها غالباً خیلی آهسته صحبت می کنند و کلمات و عبارات را تکرار می کنند تا نشان دهند great بخش عمده سهم و اقتدار مفرد آنها. اگر پیشنهاد شود که ممکن است سرعت بگیرند و به نقطه برسند ، آنها مرتکب جرم می شوند. آنها وقایع را با "اجازه دهید من تمام كنم" قطع می كنند و این امر را روشن می كنند كه بی تاب و نادان و نه نادرست هستند و نه رفتارشان.

Cleverclogs خود را به بودن در دانش و شناختن افراد مناسب افتخار می کنند. آنها مرتباً اشاراتی را به مکالمه می کنند - آنها با این محقق بسیار استناد شده شام ​​می خوردند ، یک مدرسه با آن برنده جایزه نوبل ، تبادل نامه های الکترونیکی مرتب با آخرین فروشنده پرفروش کتاب. شما فقط می توانید به کسی وصل کنید که به تنهایی به خوبی متصل باشد.

علیرغم اینکه یک خانواده هستند ، Cleverclogs در واقع ربطی ندارد. آنها رفتارهایی دارند اما ژن ها مشترک نیستند. و آنها مانند این متولد نشده اند. بنابراین این Cleverclogs از کجا آمده است؟ شاید همه آنها یک بار فرزندان باهوش بودند. با گذشت زمان ، آنها به دلیل تخصص خود بیش از حد پاداش می گرفتند ، و به خاطر تمایل خود برای صحبت کردن وقتی که هیچ کس دیگری نمی خواست ، زمان و مکان را پیشنهاد می کردند ، زیرا که خوب ، کسی مجبور است این کار را انجام دهد. این باید چیزی شبیه به این باشد ، چیزی منظم ، چیزی سیستمیک ، زیرا Cleverclogs هیچ نشانی از از بین رفتن ندارد. به محض اینکه یکی Cleverclog بازنشسته شد ، دیگری در جای خود قرار دارد. به نظر می رسد که آنها نه تنها در آکادمی نمایشی معاصر زنده می مانند بلکه زنده می مانند.

گذشته از زمان گذشته است که محجبه ترین و مضطرب ترین Cleverclog ها ساختمان را ترک کرده اند. غوغای بی تاب آنها به ندرت مورد توجه است. اعضای خانواده Cleverclog که عواقب رفتارشان را کاملاً درک نمی کنند ممکن است اگر اعضای ارشد قبیله خود را تحت فشار ببینند که بنشینند ، ساکت شوند ، ساکت باشند ، گوش دهند و کمی احترام بگذارند و به همکاران خود احترام بگذارند.

من فکر می کنم بارها این کار را انجام دهم. مسلماً خطر این است که هنگام مکالمه ، شما به یک آینه سهوی از رفتار Cleverclog تبدیل می شوید. شما - لرزید - به خانواده بپیوندید.

اما مطمئناً باید راهی وجود داشته باشد. فقط باید

سایر دانشگاهیان با رفتار بد را جمع کنید:

Profzilla

اعتماد به نفس اوزینگ

اساتید هنرهای تاریک آکادمیک

 استادان قلم سم

اعتبار تصویر: dacian dorca - عکاسی خیابانی. فلیکر عوام

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 323 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:00

frame-harirak-563191-unsplash.jpg
برخی از توصیه های نوشتن بسیار بد در آنجا وجود دارد. بیشتر آن با نیت است. بیشتر هدف این نیست که از نویسندگان مضطرب سود کسب کنید. اما متأسفانه توصیه‌های نوشتن به آسانی در دسترس نیست.

آیا این مهم است؟ احتمالاً خالی است؟ خوب ، تحقیقات زیادی در مورد نوشتن ، و به ویژه در مورد نوشتن دانشگاهی وجود دارد. زیاد. بنابراین ، هر از چند گاهی خودم می دانم که چرا افرادی که مشغول نوشتن مشاوره هستند ، با شواهد موجود مشورت نمی کنند.

نوشتن آکادمیک یک زمینه تحقیقاتی چند رشته است. بگذارید کمی طرح به شما بدهم - به هیچ وجه کامل نیست ، اما کافی است تا برخی از مؤلفه های اصلی را نشان دهید.

دانشکده های انگلیسی ، نوشتن ، و بلاغت و ارتباطات میزبان بورس زبان و زبانشناسی ، و تحقیق در مورد نویسندگان و شیوه های نوشتن هستند. هر یک از این سه سنت دارای رسوم و نشریات خاص خود هستند. و هر یک از این سه یک زمینه با زیر رشته های خاص خود است. به عنوان مثال زبان و زبان شناسی شامل مواردی است که ما می توانیم مطالعات ژانر ، مطالعات گفتمان ، زبان شناسی پارسیان ، زبانشناسی عملکردی سیستمیک و مطالعات سوادآموزی جدید بدانیم. و سپس زمینه های کاربردی مانند مطالعات ترکیبی ، انگلیسی به عنوان زبان دوم / انگلیسی و انگلیسی برای اهداف دانشگاهی وجود دارد - اینها نه تنها به تحقیق در زمینه های مربوط به زبان می پردازند بلکه تحقیقات خود را نیز انجام می دهند.

روانشناسان علاقه مند به رفتارهای نوشتاری آکادمیک هستند. اکثر توصیه هایی که در مورد عادات نوشتن مشاهده می کنید - سرعت نوشتن ، نوشتن روزانه ، انگیزه - در تحقیقات روانشناسی سرچشمه می گیرد ، اگرچه این ارتباط گاهی در ترجمه از بین می رود.

انسان شناسان مدت هاست که به نگارش مشغول هستند و رشته های علوم اجتماعی مرتبط نیز به نوشتن علاقه مند شده اند. این بورس تحصیلی بخشی از آن را بر روی راه های تولید نوشتن دانش های خاص ، فرهنگی / مادی / اجتماعی قرار دارد.

و آیا من به آموزش اشاره کردم؟ در اینجا بیشتر محققان نویسندگی وجود دارد و ما بیشتر اوقات به آموزش نوشتن علاقه داریم. برخی از ما در واحدهای ویژه ای که به توسعه پژوهشگر اختصاص دارد قرار دارد و برخی دیگر نیز مانند من در دانشکده های آموزش و پرورش هستند. محققان آموزش و پرورش علاقه مند به نوشتن آکادمیک از طیف وسیعی از تحقیقات انجام شده در سایر رشته ها ، و همچنین توسعه خود ما نتیجه می گیرند. به عنوان مثال ، اکثرا معلمین در خدمات پشتیبانی دانش آموختگان هستند که در زمینه نوشتن گروه ها ، دوره های نوشتن و اردوگاه های راهپیمایی تحقیق کرده اند. مربیان غالباً از معلمان آموزشی "نوشتن خلاق" (به انگلیسی) نیز استفاده می کنند.

و این به هیچ وجه لیست مشخصی برای یافتن تحقیقات و بورس های تحصیلی در زمینه نوشتن دانشگاهی نیست. اما شاید به اندازه کافی پیشنهاد شود که مشاوره در مورد نوشتن وجود دارد ، و سپس مشاوره نوشتن مبتنی بر تحقیق وجود دارد. جای تعجب در آنچه که ترجیح می دهم نیست.

و انگیزه های چریل بال و درو لوو را که به تازگی ویرایش کتابی به نام "بله - ایده های بد درباره نوشتن" را کاملا درک کرده ام   . (دسترسی آزاد)

ایده های بد درباره نوشتن  با برخی از نکات و ترفندهای متداول که بطور معمول برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود ، مطرح می شود. برخی از آنچه در کتاب گفته می شود همچنین در مورد نوشتن دکترا و به طور کلی تر برای نوشتن آکادمیک نیز صدق می کند.

 ایده های بد درباره نوشتن به شش بخش تقسیم شده است. این موارد عبارتند از: ایده های بد در مورد نوشتن خوب ، ایده های بد در مورد نویسندگان خوب ، ایده های بد در مورد سبک ، استفاده و دستور زبان ، ایده های بد در مورد تکنیک های نوشتن ، ایده های بد در مورد ژانرها ، ایده های بد در مورد ارزیابی نوشتن ، ایده های بد در مورد نوشتن و فناوری دیجیتال و ایده های بد درباره نوشتن معلمان. این عناوین طعم و مزه ای از آنچه در هر بخش دارد را نشان می دهد و این در عناوین بخش های مختلف بخش آشکارتر می شود.

بخش تحت عنوان "ایده های بد در مورد استفاده از سبک و دستور زبان" شامل نه قطعه در حدود سه تا پنج صفحه است. و این نویسندگان دیدگاههای خود را تنظیم کرده اند: Strunk و White استاندارد را تعیین می کنند. نویسندگان خوب همیشه از قوانین من پیروی می کنند. نویسندگان باید صدای اصلی قوی را توسعه دهند. خود را از نوشتن خود دور کنید. هرگز از "من" استفاده نکنید. باید از صدای منفعل اجتناب شود. آموزش دستور زبان نوشتن را بهبود می بخشد. نویسندگان خوب باید اصطلاحات گرامری را بدانند؛ و دستور زبان باید به طور جداگانه به عنوان قواعد آموخته شود.

هر یک از این سهم های جداگانه به تحقیقات خاص متکی هستند. به عنوان مثال ، لورا لیزبت در قطعه ای تحت عنوان " استروکن و سفید استاندارد را تعیین می کنند" استدلال می کند که این محبوب ترین متون دارای ریشه های خود در کتابهای اخلاقی مکالمه در قرن نوزدهم است. لیزاب استدلال می کند که این ارتباط مهمی است

... نوشتن نوشتن Strunk و White به عنوان نوشتن خوب در واقع گفتمانی است که باعث محدودیت و حذف آنها می شود ، و بیانگر شیوه های ارزشمندی که انگلیسی در زمینه های محلی و دیجیتالی و انواع نویسندگان از سنت های مختلف زبان استفاده می کند ، نیست. اصرار بر نوع انگلیسی که توسط عناصر سبک ساخته شده است در بهترین حالت بی اطلاع است و ... در بدترین حالت غیر اخلاقی و نژادپرستانه است. (ص 118)

لیزابت نشان می دهد که از زمان انتشار اولین نسخه ، استاندارد های زبان مورد حمایت استرنک و وایت مورد بحث قرار گرفته است. او پیشنهاد می کند که

یك روش برای شروع برچیدن ایده بد استركن و وایت در مورد نوشتن این است كه انگلیسی استاندارد آكادمیك را به عنوان یك زبان از لحاظ فرهنگی و از لحاظ فرهنگی و در بین بسیاری از زبانهای دیگر ترك كنید. مفهوم نوشتن آکادمیک را به عنوان یک گفتمان ثابت ، تغییر ناپذیر و خنثی رد کنید. به جای آن به عنوان یک ابزار انعطاف پذیر از شیوه های زبانی که با کاربر و متن تغییر می کند فکر کنید. (ص 119)

لیزبت نوشتن را یک روشی که از نظر اجتماعی است ، ابزاری خنثی نمی داند. استدلال او مطابق با دیدگاههایی است که بطور گسترده در علوم انسانی و علوم اجتماعی وجود دارد که متن ها ساختارهای فرهنگی هستند. این دیدگاه البته به معنای این نیست که لیزابا از هر چیزی در رابطه با نوشتن دفاع می کند. او مانند همه مشارکت کنندگان در کتاب ، تشخیص می دهد که کنوانسیون ها وجود دارد و آنها به طور کلی باید دنبال شوند. اما او از خوانندگان می خواهد كه با استفاده از متونی مانند Strunk و White به عنوان قوانین معصوم ، مقاومت كنند و در عوض ، در معرض ظرافتهای فرهنگی و دیجیتالی ، محبوب و (آنچه زبان شناسان می خوانند ) باشد ،  جهان را تحت الشعاع خود قرار دهد .

در همان بخش ، مونیک دوفورس و جنیفر آهرن-ددسون در مورد قوانین مشاوره در مورد فرآیند صحبت می کنند. آنها استدلال می كنند كه رویكردهای مبتنی بر قانون - همیشه نوشتن را با طرح کلی شروع كنید ، همیشه از دنباله ای از مراحل برای تهیه یك كاغذ استفاده كنید ، فقط در یك كوتاه بنویسید ، فقط روی یك پروژه بطور همزمان كار كنید - می توانند مشكلات ایجاد كنند اگر به عنوان ناعادلانه نگه داشته شوند. حقایق

این زوج بیان می کنند که دستورالعمل نوشتن مبتنی بر قانون ، در واقع مهارتهایی را که برای پرورش آن ایجاد شده است تضعیف می کند  (ص 123). نویسندگان حتی وقتی که به وضوح کار نمی کنند ، بر قوانین قدم می گذارند. Dufours و Ahe-Dodson به خوانندگان پیشنهاد می كنند كه: (1) قوانین را به پیشنهادات تبدیل كنند و (2) در مورد استفاده از قوانین سؤال كنند. آنها این گزاره ها را با نمونه ای که برای اکثر ما آشنا است نشان می دهند:

برای مثال ، توصیه معمول را برای شروع همیشه… با قلاب گیر در صورت رفع نیازهای متن و شرایط ، از قلابهای گیرنده مانند حکایات مناسب ، زنده استفاده می شود تا جلوه ای عالی داشته باشد. یک نویسنده می تواند آن را امتحان کند (این تاکتیک) را بررسی کرده و ببیند چه اتفاقی می افتد. چه تاثیری در متن دارد؟ آیا پاسخگوی نیاز مخاطب و متن است (یعنی وضعیت بلاغی)؟ آیا در بیان آنچه نویسنده در تلاش است بگوید نقش دارد؟ خوانندگان واقعی چگونه پاسخ می دهند؟ از این طریق ، نویسندگان می توانند با تکنیک هایی آزمایش کنند ، درباره پیامدهای آنها آگاهانه عمل کرده و در مورد بهترین مسیر عمل در بین گزینه های خود داوری کنند. و از همه مهمتر ، نویسندگان به جای رعایت قوانین به قوانین ، معنی دار تر هستند ... (صفحه 124).

موضع دوفورس و هرن دودسون - که به توانایی نویسنده برای تشخیص و انتخاب برای خودشان متمرکز است - توسط همه همکاران کتاب صورت گرفته است. آنها می گویند مشاوره فقط همین است که آنها می گویند مشاوره. اگر درک کنیم مشکلات نوشتن به عنوان یک هنجار استثنا نیست ، ما نیز می فهمیم که نویسنده بهتر شدن به معنای ساختن یک کارنامه از ابزارها و تکنیکهای فرآیند است. آنها خواستار این هستند که ما نویسندگان نیازی به نسخه نداریم. درعوض ، ما می توانیم به تکالیف نوشتن نزدیک شویم و در مورد خاص آن مشکلات فکر کنیم. سپس ما در مورد اینکه چه منابع ممکن است برای پرداختن به آنها استفاده کنیم فکر می کنیم. ما آنها را امتحان می کنیم. ما می بینیم چه چیزی در این شرایط خاص برای ما بهتر است.

تمام فصول موجود در ایده های بد درباره نوشتن خواندن بیشتر را ارائه می دهد. بیشتر نویسندگان به متون اصلی و تحقیق مراجعه می کنند. برخی همچنین به کتابها و وبلاگهای مشاوره ای که از تحقیقات استفاده می کنند اشاره می کنند.

صرف نظر از تجربه شما در زمینه نوشتن آکادمیک ، بیشتر ما از خواندن مطالب این کتاب سود می بریم. کسانی از ما که نوشتن آکادمیک را تحقیق و تدریس می کنیم احتمالاً مطالب خواندن جدیدی پیدا می کنند. آنهایی که نسبتاً جدید برای نوشتن آکادمیک هستند ، نه تنها متن زیادی را برای کشف پیدا می کنند ، بلکه برخی از بینش های مفید را نیز پیدا می کنند. ما ممکن است با همه اینها موافق نباشیم ، اما می توانیم در مورد آن بحث کنیم ... و مانند هر بحث علمی ، اگر بخوبی آگاه شویم ، به آن کمک می کند.

و مطالب موجود در این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا در زمینه نوشتن توصیفات نوشتن مشاوره در زمینه نوشتن ، مفید باشند که بین تمایز مشاوره در زمینه نوشتن تفاوت قائل شوند - برخی بد ، برخی نه چندان بد ، برخی خوب.

تصویر توسط قاب حریراک در Unsplash.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 331 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 3:59

اکثر ما می فهمیم که استناد برای یافتن کار ما در این زمینه است.

ما استناد می کنیم تا نشان دهیم که ما این زمینه را درک می کنیم ، می دانیم چه کسی حساب می کند و می دانیم که مطالعات قبلی مهم است.

ما برای نشان دادن "چیزهای وام گرفته شده" که برای ساختن پروژه خودمان استفاده کرده ایم و آنچه را که تفسیر و استدلال ما را آگاه کرده است ، نشان می دهیم.

ما استناد می کنیم تا نشان دهیم که چه جنبه هایی از گفتگوی علمی را به ما کمک می کند .

اما راه های دیگری برای تفکر در مورد استناد وجود دارد.

یکی از این روش این است که ببینیم استناد اجرایی . این غیر معمول نیست که مردم به سادگی استناد کنند که آنها تکالیف خود را انجام داده اند. این فکر به استناد به عنوان نوعی صفحه نمایش طاووس است - نگاه کنید که چقدر خوانده ام و تاثیرگذار نیست. نوع دیگر تفکر عملکردی وقتی افراد فرض می کنند که مجبورند از مجله ای که ارائه می دهند بخواهند استناد کنند زیرا لازم است. اگر من از مجله نقل قول نكنم آنها مرا رد می كنند. این استناد اجراهایی واقعاً شکلی از چاپلوسی است - اگر من به ویرایشگرها نرسم ، دچار مشکل می شوم. و بعضی اوقات استناد به عنوان ابزاری برای افزایش عوامل تأثیر ژورنال در مورد کاملاً کاربردی - عمدتا ناشران ، مطرح می شود.

راه دیگر و اصولی تر برای رسیدن به استنادها ، دیدن آنها به عنوان سیاست دانشگاهی است - درک اینکه چه کسی استناد کند چه کسی بازی خنثی نیست. شکی نیست که اگر وقت بگذارید بررسی کنید که چه کسی استناد می کند و چه کسی نیست ، می توانید بسیار افسرده شوید. استناد منصفانه نیست برخی افراد علی رغم انجام کارهای بسیار جالب اما غیر شیک ، به سختی مورد استناد قرار نمی گیرند - به عنوان مثال ، آنها از دیدگاههای ویژه انتقادی ، نژادپرستانه ، طبقه بندی شده ، جنسیتی و ناتوان استفاده می کنند. سیاست ناعادلانه استناد به برخی از زنان در دانشگاه منجر شده است که «باشگاه استناد» را تشکیل دهند. این یک تاکتیک جمعی برای پرداختن به نامرئی بودن بورسیه های زنان در زمینه های خاص و لیست های مرجع است.

راه سوم برای نزدیک کردن به استناد ، دیدن آنها به عنوان خدماتی برای خواننده است . در اینجا نقل قولها در کنار پاورقی ها ، لیست های مرجع ، جداول مطالب و فهرست ها قرار دارند - اینها همه راه هایی است که نویسندگان می توانند به خوانندگان خود برای ورود به دنیاهای جدید علمی کمک کنند. صدا احمقانه است؟ خوب ، فقط به این فکر کنید که چگونه اکثر ما متون دانشگاهی را می خوانیم.

من یک خواننده آکادمیک بسیار معمولی هستم. وقتی مقاله ای را می خوانم ، تصمیم می گیرم این کار را انجام دهم زیرا علاقه ای به موضوع دارم. و من به طور کلی نمی خواهم فقط جلوی کاغذی را بگیرم که در حال حاضر در آن هستم. من می خواهم برخی از مقالات مرتبط را بخوانم. بنابراین ، بهتر است سرنخهایی راجع به جایی که باید به کجا بروند ، بهتر است از متنهایی که نویسنده به آنها اشاره کرده است؟

من تقریباً همیشه موارد جدیدی را می خوانم که بخواهم وقتی استنادهای متن را دنبال می کنم بخوانم. گاهی اوقات این استناد است ، یا ممکن است یک پاورقی اطلاعات باشد. یک پاورقی یک یا چند منبع و اطلاعات اضافی به من می دهد. در آن زمان ، به جای اینکه از دریچه خواندن منحرف شوم ، عموماً یک یادداشت یا مرجع یادداشت می کنم. یا - در حالت ایده آل - اگر یادداشت یا مرجع پیوند به هم پیوسته باشد ، من آن را فوراً دنبال می کنم و یا کتاب را به آن علامت گذاری می کنم ، مرجع را کلیپ می کنم یا حتی آن را بارگیری می کنم تا بعدا بتوانم با آن درگیر شوم.

من همین کار را با کتاب انجام می دهم. اگر در حال خواندن كتاب برای یك هدف خاص هستم ، تقریباً همیشه ، اوایل ، به این فهرست می روم تا ببینم موضوع خاص یا شاید نویسنده در كجا بحث شده است. بعضی اوقات حتی قبل از انجام مطالعه زیاد در کتاب ، شاخص را برای موضوع خاص یا شخصی که به آن علاقه مند هستم ، بررسی می کنم. فهرست راهنمای من برای من است که علاقه مندم. فهرست مطالب به همان روش عمل می کند - این مرا به سمت بیت هایی که به آنها علاقه مند هستم هدایت می کند.

نقل قول ها ، پاورقی ها ، لیست های مرجع ، لیست مطالب و فهرست ها راه های خوبی برای عمیق شدن در یک موضوع هستند. با استفاده از این متون کمکی مفید ، می توانید مجموعه ای از خواندن مربوط را به سرعت جمع آوری کنید. اینها شما را به پیچیدگیهای مختلف ، جایگشتها و بحثهای مختلف سوق می دهد. و اگر دوست دارید خواندن خارج از رشته خود یا خواندن متن هایی که در سایر مناطق نوشته شده اند ، این متون جانبی در واقع می توانند بسیار مفید باشند. اشاراتی که نویسندگان از آن استفاده می کنند غالباً از نظر فرهنگی و جغرافیایی و همچنین رشته خاصی هستند.

سرپرستان غالباً به محققان دکترا می گویند که یکی از راه های ایجاد درک این زمینه توجه به استنادها در خواندن آنها است. خواندن چند مقاله و دیدن کسانی که همیشه به آنها استناد می کنند ، نشانه مهمی برای پخش کننده ها و متون اصلی در یک زمینه است. هنگامی که می بینید که همان افراد بارها و بارها به آنها مراجعه می کنند ، پیامی را دریافت می کنید که بهتر است این موارد را بخوانید ، زیرا به نظر می رسد بخشی از "lingua franca" گفتگوی علمی خاص است. (و مطمئناً ، اگر فهمیدید که این افراد از نخبگان خاصی هستند ، ممکن است بخواهید سلطه آنها را خطاب و / یا به چالش بکشید.)

بنابراین ، با توجه به نحوه استفاده خوانندگان از این جنبه های یک متن ، ارزش دارد فراتر از آنچه برای شما انجام می دهند فکر کنید. تغییر چشم انداز. چه کاری می توانید برای خوانندگان خود انجام دهید؟

مراقبت از استناد ، منابع ، یادداشت های پا ، لیست مطالب و فهرست ها می تواند از خدمات قابل توجهی باشد. لیست های کمی دقیق می توانند خوانشی را که شما انجام داده اید در دسترس افراد دیگر قرار دهد. در صورت تمایل ، این دلبستگی های متنی می توانند بخشی از هدیه ای باشند که نوشته شما می تواند ایجاد کند. نوشتار شما می تواند یک کتابخانه علمی ویژه شما باشد.

نقل قول ها ، ارجاعات ، یادداشت های پا و فهرست ها پنجره ای در دنیای دانشگاهی شما هستند.

اگر اینگونه باشد ، خوب است که کمی وقت بگذارید و مراقب باشید که چه استناد ، منابع ، پاورقی ها ، لیست مطالب و فهرست های ارائه شده به سایر همکاران را در نظر بگیرید. آنها بخشی از مشارکت ما هستند - نه یک ضرورت خسته کننده و یا تحمیل غیر ضروری.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 277 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 3:59

این هفته من یک دوره نوشتن دانشگاهی در دانشگاه ایسلند را گذرانده ام. من چندین سال است که دوره های نویسندگی آکادمیک را اجرا می کنم ، اما معمولاً فقط یک هفته برنامه در مورد نوشتن مقاله ژورنالی را انجام می دهم. اما این بار به قسمت اول این دوره بازگشتم که مربوط به نوشتن مقاله کنفرانس است. این هفته در نظر گرفته شده است تا زمینه را برای نیمه دوم دوره - تجدید نظر ، پرداخت و ارسال مقاله به ژورنال فراهم کند.

من تصمیم گرفتم که این بار دوره را کمی تغییر دهم - خوب شما می دانید که من درباره چگونگی انجام کارها بسیار متفاوت فکر می کنم - و آن را به عنوان یک کنفرانس غیرعامل اجرا کردم ، با استفاده از یک وبلاگ برای انتشار متون مختلفی که در طول هفته تولید خواهیم کرد . ما هر روز منتشر خواهیم کرد بنابراین به روزرسانی های مداوم وجود خواهد داشت. ممکن است دوست داشته باشید با ما دنبال کنید - به این سایت hiunconference گفته می شود .

شرح این دوره همانطور که در کتابچه دانشگاه آمده است:

نوشتن آکادمیک من

شرح دوره:

هدف کلی این دوره بهبود مهارت های دانشجویان دکترا در تهیه پیش نویس های کنفرانس دانشگاهی و سایر نگارش های علمی به زبان انگلیسی است. تأكید بر ملاحظات عملی مانند: انتخاب كنفرانس؛ درک تماس؛ نوشتن چکیده؛ طراحی سمپوزیوم؛ نوشتن چکیده سمپوزیوم؛ نوشتن پیشنهاد برای بودجه کنفرانس؛ شبکه قبل از کنفرانس؛ و از پیش برنامه ریزی انتشار مقاله. مباحث عملی در رابطه با نوشتن آکادمیک ، با توجه به نیاز مخاطب ، خوانندگان دانشگاهی مورد تأکید قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ، نوشتن خلاصه داستان پوشش داده می شود.

این دوره بر اساس بررسی همسالان است که در آن دانشجویان مهارت در مرور متون یکدیگر را کسب می کنند.

نتایج یادگیری:

در پایان دوره ، دانش آموزان مهارت های خود را در دوره بهبود می یابند

انتخاب یک کنفرانس و درک تماس
نوشتن یک کنفرانس خلاصه
طراحی سمپوزیوم و نوشتن چکیده
نوشتن یک پیشنهاد برای بودجه کنفرانس
پیش برنامه ریزی انتشار مقاله
خلاصه داستان
مرور متون دیگران.
من با یک همکار ایسلندی Randi Stebbins که در مرکز نوشتن دانشگاه کار می کند ، کار می کنم. اگر به سایت hiunconference مراجعه کنید ، فردا با او ملاقات خواهید کرد .

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 3:59

همکاران نوردیک من اغلب می گویند که این پایان نامه باید دارای یک موضوع قرمز باشد ، یک استدلال که همه چیز را در کنار هم قرار می دهد.

پس این نخ قرمز چیست؟ از نخ قرمز به عنوان یک طناب محکم فکر کنید که خواننده را به کوه صخره ای این پایان نامه راهنمایی می کند ، و مطمئن شوید که آنها از یک رودخانه فرو نمی روند و یک مسیر جانبی را به جایی نمی برند.

258111591_574065f447_b.jpgموضوع قرمز پایان نامه انسجام را در متن و از طریق متن ایجاد می کند.

یکی از راه های نزدیک شدن به نخ قرمز ، فکر کردن در مورد آن از طریق منشور سهم است. بنابراین ، به سوال بعدی. "سهم" چیست؟

خوب ، در مورد سهم به عنوان پاسخ سؤال ناخوشایند فکر کنید ، "تحقیقات شما چه چیزی را پیدا کرد؟"

اکثر ما تجربه این سؤال را داشتیم که بتوانیم یک پروژه تحقیقاتی پیچیده و طولانی را در چند جمله خلاصه کنیم - و این - خوب - بی دست و پا به سختی است که بتوانیم پاسخی شفاف و دقیق بدهم. دوست دارم آنرا سوالی صف سوپر مارکت بنامم. این لحظه ای است که شما باید با اکراه پاسخی کوتاه و به راحتی درک در مورد نتایج تحقیقات خود و دلیل اهمیت آنها بدهید.

پاسخ شما به سؤال ناخوشایند "سهم" است. ما از تحقیق خود چیزی را تهیه کرده ایم که ارزش آن را می دانیم ، و آنچه را که قبلاً در مورد موضوع خاص ما شناخته شده است صحبت می کند. مشارکت ما به گفتگوی علمی است.

در حالی که این سهم می تواند منتظر یک کشف بزرگ در پایان پایان نامه باشد ، اگر چنین نباشد ، بهتر است. بگذار توضیح بدهم.

توجه به مشارکت هنگام فکر کردن در مورد موضوع قرمز بسیار مفید است. این واقعاً می تواند به شما کمک کند ، هنگام نوشتن ، در مورد هر یک از بخش های مختلف در رابطه با سهم فکر کنید. و بعد ، آن را به خودتان نگه ندارید ، این ارتباط را برای خواننده روشن کنید.

این کار را با اشاره به برخی از حرکاتی که بیشتر پایان نامه ها و روش های ارتباط آنها با مشارکت نشان می دهند ، نشان می دهم. این یک توضیح جامع نیست - اما امیدوارم که کافی باشد نشان دهد که چگونه تمرکز روی مشارکت به یک موضوع قرمز اضافه می شود.

آغاز از پایان نامه معمولا کند چه پژوهش است که به مورد بود و چرا به آن نیاز است. اهمیت بالقوه از سهم توضیح داده شده است. توضیحی در مورد دلیل نیاز به مشارکت ، ضمانت تحقیق را ایجاد می کند.
مبنای دانش که باید در آن سهم داشته باشد برای خواننده تشریح شده است. نویسنده درباره ادبیات مورد استفاده در پژوهش - نظریه ها / مفاهیم و تعاریف و پیش فرض های پیشینی ، بحث می کند که چرا انتخاب این ادبیات برای این تحقیق خاص مهم است. این کار ادبیات سهم را در زمینه (های) خود پیدا کرده و نشان می دهد که تحقیقات موجود چه مواردی را می توان تمدید یا به چالش کشید.
هنگامی که این پایان نامه به روش و روشها می پردازد ، نویسنده تولید "شواهدی" را که از طریق آن می توان سهم گرفت ، توضیح می دهد که چگونه این سهم به یک سنت تحقیقاتی پذیرفته شده متکی است ، چرا این تحقیق کاملاً ، اخلاقی و قابل اعتماد است.
نتایج این تحقیق به منظور نشان دادن بخش های اصلی "چیزها" ، که در کنار هم قرار می گیرند ، پایه و اساس یا شواهد "سهم" گزارش شده است .
آنچه اغلب " بحث " نامیده می شود ، فراتر از توصیف و تحلیل است تا توضیحی در مورد نتایج بدست آورد. بخش های جداگانه ای از تجزیه و تحلیل جمع شده و به ادبیات مربوطه متصل شده اند تا نشان دهند چه تحقیقات ارائه شده است ، چه چیز مشابهی ، چه چیزی را به چالش می کشد. این سهم اکنون در نقطه‌ای است که می توان آن را به عنوان اولین بخش پاسخ به سوال صف سوپر مارکت ها بیان کرد - چه چیزی پیدا کرده اید؟ این همان چیزی است که تحقیقات من می گوید و معنی می دهد.
نتیجه گیری به پایان نامه به عقب می رود به سوال اصلی و دلایل انجام پژوهش. در بالای طناب راهنما ، به پایین نگاه می کنید تا منشا صعود را ببینید. اکنون این سهم به عنوان نوعی I-گفت-ما-باید-برای-دانستن-این-و-اکنون-ما انجام شده خلاصه شده است . این اغلب ادعاها خوانده می شوند . سهم معمولاً به عنوان یک یا چند نکته بیان می شود - اینها از نظر اقتصادی بدنهای کار را نامیده می شوند که توسط استعلام شما گسترش یافته و به چالش می کشند. بسته به رشته و تحقیق ، نکات کلیدی مشارکت نیز ممکن است به سیاست و / یا عمل متصل شود. پس از آن چه-چه و اکنون - چه از سهمبرای خواننده گذاشته شده است پیامدهای ناشی از این مشارکت - سیاست ، عمل ، تحقیقات بیشتر - بیان شده است. به همین دلیل سهم اهمیت دارد.
بنابراین اگر این استدلال را از طریق پایان نامه دنبال کنید ، سهم سازمان دهنده می شود. به نخ قرمز تبدیل می شود.

و دانستن موضوع قرمز شما را به جای خوب قرار می دهد. زنده بودن و معاینه کتبی همه چیز در مورد سهم است. همه جنبه های ویوا به ارزیابی اهمیت سهم و چگونگی تولید آن هدایت می شود. و در اینجا متوقف نمی شود. در اغلب موارد ، سهم انجام شده در دکترا پایه و اساس تحقیقات تحقیقاتی بعدی را تشکیل می دهد. از طریق CV و دستور کار تحقیقاتی در حال تبدیل شدن به یک موضوع قرمز است.

پس از آن ارزش پیدا کردن جواب آن سوالی که در مورد سوپر مارکت های بی دست و پا وجود دارد را دارید.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 312 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 3:59

نوشتن دانشگاهی اغلب به MC نیاز دارد. بله MC ، معشوقه / استاد مراسم.

8376352953_44f251b72a_o.jpg

MC ، یا emcee ، یک میزبان رسمی است. رقابتی در یک رویداد عمومی ، می گویند یک جشنواره ، کارشان معرفی این اعضاء - بلندگوها یا خوانندگان یا دی جی ها یا گروههای موسیقی است. Emcee باید به اندازه کافی در مورد نوازندگان بداند تا از طریق معرفی چیزی در مورد آنها بگوید. MC باید اطمینان حاصل کند که مخاطب به بهترین وجه ممکن برای گوش دادن / شنیدن آنچه در پیش است ، است.

اما هیئت مدیره نیز باید مخاطب را بین فعالیتها علاقه مند و درگیر کند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که مردم از بین نمی روند. بنابراین آنها در مورد آنچه در حال آمدن است صحبت می کنند ، و اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند - توالت ها به این ترتیب هستند و نوار ساعت 5 عصر خود راضی خواهد بود.

MC گاهی اوقات به عنوان کنترلر میکرو شناخته می شود. کنترلر میکروفون (روفون) اطمینان می دهد که خیلی زود اعمال نمی شوند. که منتظر نوبت خود هستند. که آنها به ترتیب صحیح آمده اند. Emcee تجارب مخاطب را کنترل و تنظیم می کند.

برخی از شخصیت های شوخی و خرگوش در بین اعمال. این همیشه با همه مخاطبان موفقیت آمیز نیست. یک مخاطب باید مخاطبان خود را بشناسد و بتواند آنچه را که می خواهند بشنود را پیش بینی کند و آنچه را که خسته کننده و کسل کننده خواهد بود پیدا کند. امسه نمی تواند از خود بلند شود و سعی کند با اعمال رقابت کند. Emcee باید حضور داشته باشد ، اما قدرتمند ، با اعتماد به نفس اما مغرور ، معتبر نیست ، اما مستعد ابتلا به آن نیست.

اشکال متعارف نوشتن دانشگاهی به زبان انگلیسی نیز به MC احتیاج دارد. در مورد نوشتن آکادمیک ، این MC تفسیر متا است. دقیقاً مانند هر فرد دیگر ، تفسیر متا مجبور است خواننده را بشناسد که چه چیزی در حال آمدن است ، به آنها بگوید که آنها چه چیزی را باید بدانند و علاقه مند باشند ، و آنها را علاقه مند نگه دارند. آنها درک خواننده را هدایت می کنند. دقیقاً مانند هر فرد دیگر ، معادل #acwri نیز باید یک عملکرد متعادل را به خوبی مورد قضاوت قرار دهد بدون اینکه خیلی آشکار و خسته کننده باشد.

پس این نویسنده نوشتاری دانشگاهی چیست؟

احتمالاً همه ما با تشریحاتی که در آغاز بیشتر مقالات ژورنال دانشگاهی اتفاق می افتد ، آشنا هستیم. مثال زیر از مقاله ژورنالی در زمینه آموزش است ( اسمیت و رابینسون ، 2015 ، متأسفم که این امر ناپدید شده است) و در مورد جوانانی است که در مدرسه ناموفق هستند. این یک مثال بسیار واضح از تنظیم "برنامه و اعمال" است که خواننده با آن روبرو می شود. متن تا حدودی مقدمه و تا حدی میکرو کنترل است.

من صحبت های MC را به صورت جسورانه قرار داده ام ، بنابراین دیدن آن آسان است. جزئیات مهم نیستند - این راهی است که انتظارات خواننده را از طریق نوشتن و تهیه اطلاعاتی که مهم است مدیریت می شود.

... مقاله دارای پنج حرکت مرتبط است. اول ، ما مسئله سیاست عدم تمایل دانش آموزان از مدرسه اصلی و تلاش برای تعامل مجدد آنها با یادگیری را بررسی می کنیم. دوم ، ما رویکرد تحقیقاتی خود را از منظر آنچه دانش آموزان در مورد این مسیرهای سیاست می گویند ، بحث می کنیم . سوم ، ما زمینه ابتکار عمل در مورد مشاركت مجدد دانش آموزان استرالیایی را كه از آن خارج از مدرسه فراخوانی می كنیم بررسی می كنیم و زندگی برخی از جوانانی كه این سیاست را تجربه كرده اند را معرفی می كنیم. چهارم ، بازگشت به ابتکار عمل ، از تئوری انتقادی اجتماعی به عنوان روشی برای بررسی (الف ) چگونگی سفر سیاست نئولیبرالی از جهان به محلی در متن مطالعه استفاده می شود و (ب)این بدان معنی است که از طریق برخی از داستانهای انتقادی Beyond School مشاهده می شود . پنجم و سرانجام ، این مقاله با ترسیم تعداد کمی از پیامدهای سیاست لازم برای درگیر کردن جوانان نتیجه گیری می کند.

می توانید هر محتوا را در اینجا جایگزین کنید ، می توانید تعداد حرکات را تغییر دهید ، متن را متناسب با آن تغییر دهید. اما شکل اصلی معرفی و اطلاع رسانی به خواننده در مورد آینده به همین شکل باقی خواهد ماند.

... مقاله دارای پنج حرکت مرتبط است. اول ، ما محدوده ...

دوم ، ما رویکرد تحقیقاتی خود را از نقطه نظر برتر ...

سوم ، ما زمینه ...

چهارم ، بازگشت به … ،… به عنوان روشی برای بررسی (الف )… و (ب) استفاده می شود.

پنجم ، و سرانجام ، این مقاله با کشیدن توجیه تحقیق نتیجه می گیرد ...

این امر می تواند مفید باشد که محتوای خود را در این نوع اسکلت های جملاتی قرار دهید تا آنچه را که می خواهید به عنوان یک احساس بنویسید ، احساس کنید.

همچنین بررسی انواع مختلف ادبیات در نوشتن آکادمیک بسیار مفید است. همه # تجمع #acwri نیستند ، بیش از آنها در یک باشگاه یا جشنواره هستند.

مقاله - همان مقدمه ای که از آن آمده است - به بررسی ادبیات می پردازد. و به جای اینکه به سادگی گزارش دهند که چه ادبیاتی وجود دارد ، نویسندگان از یک آدرس بسیار صریح #acwri استفاده می کنند تا بحث را انجام دهند.

Emcee با خلاصه کردن زمینه مطالعه ، ارزیابی آن ، لیست موضوعات اصلی و در این صورت نواقص آن ، و نام بردن فرضیات ضمنی در مورد ادبیات صحبت می کند. هدف از این بند و پاراگراف ، ایجاد فضایی برای کمک به مقاله آنها است. موضع متفاوتی نسبت به کار غالب در این زمینه دارد. موردی که مطرح می شود ، "آشکار سازی شکاف" نیست بلکه آن چیزی است که در این زمینه شناخته می شود دشوار / ناکافی / اشتباه است.

بین المللی سیاست و عمل ادبیات مربوط به متارکه دانش آموز / دوباره تعهد است پیچیده، بحث برانگیز است، گیج کننده و با وضوح کمی در مورد چگونگی تولید هر مزایای طولانی مدت . در مقاله ای کوتاه مانند این ، بهترین چیزی که می توانیم بگوییم این است که بیشتر شواهد ، به طور کلی از نوع متاآنالیز ، تمایل دارند تا در حدود لیستی از "عواملی" که گفته می شود منجر به عدم انکار می شود ، تمرکز کنند - همانطور که دیویس ، بره و Doecke. (2011) آن را در ترکیب ادبیات خود قرار داده است: (من) دستاورد - تجارب یادگیری ضعیف قبل ، غیبت از مدرسه و مهارت های ضعیف زبان و سواد. (ii)آرزو - فقدان برنامه های شغلی ، عدم آگاهی از فرصت های بازار کار و چگونگی دسترسی آموزشی به آنها ، و شبکه های محدود. ( iii) کاربرد - فقر ، ناتوانی ، مشکلات بهداشتی ، تعهدات خانوادگی ، شرایط زندگی ، NESB یا وضعیت پناهندگی. و (iv) دسترسی - درک ضعیف از گزینه ها ، کم آرزوها و اعتماد به نفس ، محدودیت های مربوط به امور مالی ، جغرافیا یا زمان (IV). به طور غیرمترقبه ، این عوامل به کمبودها ، فردی یا خانوادگی فرو می روند و این به نوعی سرزنش می شود. افراد ، پیشینه آنها یا عدم تمایل. چنین لیست هایی از فاکتورها به ندرت توضیح می دهند که چگونهکسانی که اینچنین دارای برچسب هستند روند معلول شدن از نظر تحصیلی را درک یا تجربه می کنند. از طرف دیگر ، حتی مداخلات خوب قصد دارند این تأثیرات را با تأکید زیاد بر استراتژی هایی که برای غلبه بر کاستی های فردی طراحی شده اند ، آینه سازی کنند. به منظور پاراف کردن دیویس و همکاران. (2011) ، مداخلات دوباره درگیری مجدد به معنای بهزیستی (I) رفاه است - غلبه بر موانع شخصی و خانوادگی. (ب) مسیرها - پاک کردن راه برای ارتباط بهتر با بازار کار؛ (iii) دسترسی - رسیدن به حاشیه نشین و اطلاع رسانی بهتر از آنها. و (IV)تعلیم و تربیت - تمرکز واضح تری بر برنامه درسی و اشکال تدریس که رویکردها و گزینه های قابل انعطاف بیشتری را ارائه می دهد ( IV).

این امسه حرف آنها را کم نمی کند! اگرچه نویسندگان فقط دو منبع را نقل می کنند ، که هر دو ترکیب ادبیات هستند ، به خواننده این تصور داده می شود که نویسندگان درک کاملی از مطالب دارند. استفاده از فهرست یک حرکت مهم و مهم است که به نویسندگان این امکان را می دهد تا خلاصه های کاملاً موجز را ارائه دهند که نشان دهنده عمق درک است.

ادبیات بین المللی ... مربوط به ... است ...  و با ...

در مقاله ای کوتاه مانند این ، بهترین چیزی که می توان گفت این است که بیشتر شواهد ، به طور کلی از نوع ... تمایل دارند تا به ... بپردازند. - همانطور که ...   آنرا فهم کنید : (i) (ii) (iii) و (IV) (IV).

به طور قطع ، این ... این به برخی از نسخه های ...

به ندرت، چنین ... توضیح دهید که چگونه ... .

از طرف دیگر ، حتی ... تمایل به ... ..

برای پاراگراف کردن ،… ،… تمایل به اطراف بودن (i) دارید. (ii)؛ (iii) (IV) (IV).

در یک پاراگراف ، MC به نویسندگان اجازه داده است نسخه خود را از این زمینه ارائه دهند. و این راه را برای مشارکت آنها هموار کرد ، که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. از تفسیر متا برای هدایت توجه خواننده به نیاز به مقاله استفاده شده است ، و در این حالت برای روشن سازی و توجیه هدف و موقعیت آن استفاده می شود.

اگر MC دانشگاهي به سرانجام برسد و خسته کننده - در حال انجام و ادامه - يا بسيار مزاحم نباشد - آنگاه خواننده نويسنده را معتبر ، دانشمند و شايسته مي خواند. مانند این مورد

همیشه مفید است که کمی وقت بگذارید تا به بررسی تغییرات متا در مقالات ژورنالی و پایان نامه ها و کتاب ها بپردازیم. انجام این کار با تعدادی از نویسندگان مورد تحسین شما بسیار مفید است ، نه تنها یکی ، تا بتوانید روش های مختلفی را که مردم در آن احساسات خود را انجام می دهند مشاهده کنید.

هدف از این نوع "سایه زدن" یافتن یک الگوی نیست. برای استعاره از همکار من جین کنوی ، این موضوع به معنای اجرای برنامه برای جویگرهای شخص دیگر نیست. شما برای درک چگونگی عملکرد تفسیر متا ، و گزینه های مختلف نوشتن که در اختیار دارید ، با کار با الگوهای بلاغی تمرین می کنید. و این یک یادگیری طولانی مدت بسیار مفید است ، زیرا تحت کنترل داشتن #acwri MC بخش مهمی از توسعه برند شخصی شما برای نوشتن دانشمند است.

البته بر همه اینها احتیاط است. همه نوشتن آکادمیک دارای یک MC قوی نیست. برخی از ژانرها و برخی رشته ها و برخی از سنت های فرهنگی نسبت به سایرین فراتحلیل کمتری دارند. بعضی از انواع خاص اِسمه دارند. ارزش دارد این موارد را بررسی کنید. این الگوی رفتاری همان چیزی است که خوانندگان شما انتظار دارند. خیلی خوب است قبل از نوشتن اگر خوانندگان شما مجموعه ای از اقدامات مدیریت شده را پیش بینی می کنند ، یا اگر خوشحال هستند که از آنچه اتفاق می افتد به عنوان یک شگفت آور کشف می کنند خوشحال هستند.

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 3:58